• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör som 21 andra, prenumerera du med.
  • Kategorier

INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR

 

#Blogg100

(100)

Jaha, Måndag, saknar all inspiration, vad skall jag skriva om idag då?

Fan måste komma på något att skriva om, jag går ju i mål i utmaningen #Blogg100

Men vänta nu.

Eftersom jag skriver om att jag gick i mål i utmaningen #Blogg100 och det här är mitt hundrade #Blogg100-inlägg, så handlar det här inlägget om att jag gått i mål i utmaningen #Blogg100.

OCH ????????

Visst, skittråkigt att skriva om, vad förväntar jag mig för kommentarer, typ den här:

”Shit Kajsa, vi borde förstått det eftersom det stod #Blogg100 (99) i inlägget igår, men vi lyckades inte lösa den gåtan, vilken smart intrig”

Tror ta mig fan jag skall börja skriva pusseldeckare.

Okej om intresseklubben antecknat klart så fortsätter jag väl då.

Bara för att göra det här inlägget lite roligare tänker jag lägga in den bild som vann omröstningen som bästa bild under min #Blogg100-serie

Den här bilden.

DSC01335

Detta är juryns enhälliga beslut om min bästa bloggbild under hela min #Blogg100-serie, som jag tagit och dessutom inte är en repris. Juryn bestod av mig  och jag hade bara en röst så det blev storslam.

Visst blev det här inlägget mycket roligare nu?

Okej, ni kan somna om.

Va, har ni sovit hela tiden!

Okej, vi tar det här från början.

Jaha, Måndag, saknar all inspiration, vad skall jag ………………..

o.s.v.

Hur som helst, tack Fredrik för en kul utmaning.

(Länk)

KajsaLisa

8 svar

  1. Hahaha! Alltså den enväldiga juryn valde helt rätt blid, men det måste ha varit ett svårt val tycker jag;-)
    Grattis att du och ganska många faktiskt har korsat mållinjen. Tyckte Blogg 100 var helt ok och utan tvång – ja det skrev jag ju om igår.
    Men ingen av oss nollåttor verkar gå till AW imorgon. En kollega till mig ska dit, men hon känner några ”affärsbekanta” som också bloggat 100 gånger och twittrat om detta. Inte min målgrupp direkt, men åt andra sidan är jag inte hennes heller – målgrupp alltså.
    Ok, nu får du somna om;-)

  2. Hahaha, jag som sover hela tiden kan köra det här inlägget på repeat hela dagen… Bilden är suverän, jag håller helt med juryn!

  3. Haha! Grattis till att ha klarat utmaningen och grattis till att den enväldiga juryn valde ut din supersnygga bild!

  4. Ha ha, suveränt. Jag smålog snudd hela tiden.
    Log inte åt din bild för jag håller med, den/de är intressanta och dramatiska och så där irriterande lyckad.
    Nu fick jag lite känsla av att vi bloggare mellan varven är roliga och ibland kan skriva om viktiga ämnen och andra stunder bara delger något funnet eller kanske några bilder som skulle drunkna i Instagramflödet, då är en blogg bra att ha.
    Trist att jag inte kunde komma på ”efter jobbet träffen”, det var säkert trevligt. Det ser ut så på bilderna du fick av någon annan.
    Summera hela resan skulle man kanske göra. Du gav mig inspiration, fast lika rolig lär jag inte vara.
    Fast lika träig som dagens inlägg behöver jag ju inte vara… 😉

    • Det finns givetvis humor i träighet också 🙂 . Kanske anlitar honom till en fototriss om jag har mycket att göra. Ett inlägg utan bilder är värre än träigt.

Lämna en kommentar