• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör som 21 andra, prenumerera du med.
  • Kategorier

OVE BOR GRANNE MED NEMI.

#Blogg100

(1)

Annikas fråga i veckans bokbloggsjerka är:

Har du gjort några fynd på bokrean i år? Om ja, vilken bok är du särskilt sugen på att läsa? Om nej, vad fällde avgörandet för att du bestämde dig för att avstå?

Jaha årets bokrea, shit nu måste jag ta den här fajten med samvetet igen.

DSC_2667

NEJ!! KAJSA DU SKULLE JU INTE KÖPA NÅGOT I ÅR !

DSC_2720

Ja men bara den här, jag måste få läsa om min granne. Jag har hört så mycket om den här boken på olika bloggar och blivit mer och mer övertygad om att den handlar om min granne. Det här är nog enda sättet att lära känna honom, han blänger bara på mina före detta rabatter, min oklippta gräsmatta och muttrar. Tydligen handlar boken om innan jag flyttade till radhusområdet och han blev så där mumlande introvert, han verkar mer utåtagerande i boken.

MEN KAJSA DU BEHÖVER JU MINST TVÅ NYA BOKHYLLOR FRÅN IKEA , NU FÅR DET RÄCKA !!!!!!

Jo, jag vet det,  jag hittade en biografi om min granne.

Jävlar här är en biografi om mig !!!!!!!

DSC_2721

Vem kan bara motstå Nemi hon är precis som jag eller som jag vill vara eller ….

Jag får väl skylla på att jag blev inspirerad av den här låten när jag såg boken. Nästan samma titel och ett videohopkok många coola rocktjejer. Sharon del Adel, Ailyn, Tarja Turonen och så Lzzie Hale som syns i början och slutet på videon, det är hon och hennes grupp Halestorm som gör låten. skall se dom i April på Debaser.

Visst är det mycket mer Rock and Roll med böcker på golvet, dessutom blir det mindre ytor att dammsuga.

Sen Ove och Nemi i samma radhuslänga, vilken bra story för en bok.

KajsaLisa

14 svar

  1. Jag tror Ove bor granne med ganska många. Alla mina grannar gör det 🙂

  2. Hahaha! Det ska bli intressant att höra sedan om du giller Ove alias din granne. Du gillade ju inte grannen så jag vet inte om du kommer att bli så förtjust i Ove – han är lite förutsägbar om man säger så.
    Nemi har jag inte läst, däremot har jag köpt efterföljaren till Ove.

  3. Ove var en bok som jag gillade, hoppas du tycker om den 🙂

  4. Hahaha, Ove och Nemi, det skulle bli fyrverkerier! Och då förstår du hur min hjärna ser ut, jag som är både Ove och Nemi…

  5. Mindre yta att dammsuga var det bästa argumentet för fler böcker som jag hört på länge 🙂

  6. Jag undrar när Ikea ska har bokhyllerea..? (och självklart hemkörning på bokhyllorna vi fyndar :P)

Lämna en kommentar