• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

TYCKLEDIG

Jag har bestämt mig för en grej, jag skall vara tyckledig. Nu skall jag vara helt åskitsbefriad ett helt dygn fram till klockan 00.00 natten till Lördag då #BLOGG100 drar igång. Jag skall ladda upp det närmaste dygnet eftersom jag skall tycka i 100 dagar sen.

Känns lite ovant, får se hur det går, åsiktsabstinensen kommer säkert att slå till i morgon bitti.

Men fan vad jag skall tycka efter det.

KajsaLisa

4 svar

  1. Hahaha! Men du behöver ju inte nödvändigtvis tycka i 100 dagar, det räcker med att bara skriva… som jag gör som då sällan tycker;-)

  2. Jag hakar på jag med, fast kommer nog mest att köra mitt vanliga dravel utan så mycket tyckande. Förutom att mars ska få en feministisk anknytning, mest genom de böcker jag kommer att recensera…

Kommentera

