• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör som 21 andra, prenumerera du med.
  • Kategorier

JAG HAR HITTAT SPÅR AV HÄST I KÖTTFÄRSEN DEL 2

I förra inlägget som jag skrev igår, berättade jag att jag hittat spår av häst i köttfärsen, hade även bildbevis.

#Blogg100

(33)

Naturligtvis gick jag tillbaka till affären med paketet. Efter att jag skallat föreståndaren, kletat ut köttfärsen som  en rosa mössa på han som stod i delikatessdisken,  hotat en gråtande praoelev att skvallra för alla hennes kompisar i ridhuset vad dom sysslade med och givetvis visat kvittot, fick jag ett nytt paket köttfärs som dom lovade inte skulle innehålla spår av häst.

MEN VAD FAN !!!!!!

DSC_2832

Storlek 36 låga klackar.

Okej, nu börjar jag förstå det här, det är ju klart dom sparar in som alla andra företag.

Det första man skär ner är ju personalen.

KajsaLisa

Lämna en kommentar