• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör som 21 andra, prenumerera du med.
  • Kategorier

TRÅKTORSDAG: PUND

En vanlig tråkig grå Torsdag, sitter och drömmer mig bort till London. Okej, i höst kanske. Det tråkiga är pundet som fortsätter vara dyrt, själv tycker jag dom verkar vara experter på att skita i det blå skåpet, som att hoppa av EU vilket knappast gynnat dom.

Men pundet är fortfarande högt värderat, vilket gör det dyrt att åka dit. Nej jag är ingen valutaexpert.

Men tråkigt är det.

KajsaLisa

6 svar

  1. Hej hej! test test,,,

  2. Tänkte precis samma sak häromdagen. Ibland undrar jag om England inte gjorde rätt ändå – att hoppa av EU alltså. Har inte hört nåt Brexit-relaterat på bra mycket länge. Ekonomiskt verkar det också gå hyfsat för landet. Däremot är Sunak inte direkt älskad och AT-läkarna strejkar stup it ett. Men annars…

  3. London tänker jag ofta på, bläddrar i mina reseböcker.

Lämna en kommentar