• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör som 21 andra, prenumerera du med.
  • Kategorier

GLADMÅNDAG: OSMAKLIGT

Lägger upp ett par osmakliga bilder som jag tog i helgen med nya kameran.

Snacka om scenklädsel, fan vad jag skrattade åt det här bandet, tilltalade min bisarra humor.

Snacka om brist på scenklädsel. Okej man kan ana leopardtangan. Länkar upp till Caritas GladMåndag.

KajsaLisa

6 svar

  1. Humor doesn’t travel som min man brukade säga. Så nej, dessa ”kostymer” är visserligen billiga men absolut motbjudande. Hade det varit en Zlatan eller Beckham med en muskulösbringa och kallingar som inte var y-fronts kanske jag hade köpt idén, men det här – hahaha;-)

  2. bisarrt var ganska passande ord…

  3. Billiga scenkläder är det kanske? Nästa gång kan ju en handduk fungera bra.
    Kul att nya kameran samarbetade bra.

Lämna en kommentar