• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör som 21 andra, prenumerera du med.
  • Kategorier

TRÅKTORSDAG: BARA EN BILD

Visst ser det spännande ut, var har jag varit nu då? Jag skall erkänna något tråkigt om den här bilden, jag blev jättenöjd med den ……….

MEN ………….

Jag var ju på utställningen Hidden London på London Transport Museum som var uppbyggd som en trång gång för att ge den där underjordiska tunnelkänslan. Man hade satt upp en stor bild på ett ventilationsschakt och jag fotade den, bilden föreställer alltså ett stort foto.

Bilden blev ju jättehäftig men det tråkiga är att jag inte kan ta åt mig äran för det.

KajsaLisa

10 svar

  1. Men du kan ta åt di äran att ha fotat av ventilationsschaktet och lagt upp den på din blogg. Själv älskar jag ju sådana ”industri-bilder”. Har till och med en del av ett ventilationsschakt här hemma på vardagsrumsgolvet… med en blomma ”längst upp”.
    Inte ett dugg tråkigt – inlägget alltså;-)

  2. Fast du… Man behöver faktiskt inte erkänna allt… 😀

  3. det finns tydligen fordon på allt…

  4. Såg ju ut som ett jättehäftigt äventyr det där 🙂

  5. En superläcker bild är det- Och just de här har ju du tagit- Givetvis trist att du inte tog originalbilden men den här är hur bra som helst-

Lämna en kommentar