• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör som 21 andra, prenumerera du med.
  • Kategorier

SKUMMA BILDER

Lägger upp några bilder till Gems Weekly photochallenge på temat Skum.

Några av bilderna har jag experimenterat fram, andra har bara blivit så här skumma.

DSC02512

Det här är nog den skummaste rockbild jag tagit, varför den blev så här vet jag inte, det har aldrig hänt tidigare eller senare.

The Shining för er som sett filmen, bilden på hotellkorridoren tog jag sist jag var i London. Jag blev kvar en natt extra p.g.a snökaos i Stockholm så mitt plan kunde inte lyfta.

DSC01233

Nu sätter jag mig på min gnisslande trehjuling och vid änden av korridoren möts jag av två blodiga tvillingtjejer i femårsåldern. Begriper ni inte vad jag svamlar om så fråga någon som sett filmen.

DSC_4247

Dom här två bilderna är mina första experiment när jag köpt en blixt, den här känns nog mer Blair witch projekt för er som sett filmen

DSC_4272

Jag blixtrade mig fram genom en mörk skog, det här är ingen skogsbrand utan en upplyst gångväg.

DSC_3673

Men givetvis måste ett sånt här inlägg avslutas med en bild på ett spöke. Det regnade kraftigt och en bil bakom lyser upp vattendropparna.

KajsaLisa

26 svar

  1. Du har/tar världens bäst regnfoton !!!

  2. Vilken samling av minst sagt skumma motiv:-)
    Första bilden är så surrealistisk att den nästan inte är skum längre;-)
    The Shining har jag sett för år och dag sedan, men minns mest slutet i labyrinten.
    Din upplysta skogsväg liknar min majbrasa rån igår. Det ser verkligen ut som en skogsbrand måste jag säga.
    Favo bilden förutom ettan är dock det skumma spöket. Love it!

  3. Det var ett skumt inlägg=)
    Med ett tänk långt utanför boxen – snyggt!

  4. WOW! Spöket var ju hur coolt som helst! Likaså den första, huvudlösa bilden 🙂
    The Shining har jag sett, och jag kan precis se hur dom där blodiga tjejerna dyker upp… *ryyys*

  5. Urläckra bilder! Kul att testa. Ska träna mer på det. Och en hel del skumma varianter.
    Filmen the ”Shining” har jag sett. Läskig!

  6. Vilka coola och skumma bilder du bjuder på! Jag vet inte vilken jag tycker är skummast men den första och den sista är jättehäftiga. Sen försöker jag inte tänka för mycket på läskiga skräckfilmer för att inte få mardrömmar :-).

  7. Läckert och dessutom skön variation på skumheterna!

  8. Heisann, kjempe! Det kuleste svaret på utfordringen noensinne!!!!!

  9. PS Shining er i frisk minne atter alle de årene som er gått siden jeg så premieren….

  10. Första och sista bilden är jätteläckra! Filmen du talar om har jag inte sett och kommer nog inte se den heller. 🙂

  11. Underbara häftiga skumma foton! Jag är så snabb att slänga alla kort som i mitt tycke är misslyckade, nu ser jag att jag borde spara ett gäng, man vet aldrig när de kommer till nytta!

  12. Vilka roliga skumma bilder!

Lämna en kommentar