• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

KAJSALISA EIN UBERMENSCH

Ni har väl hört talas om den nya broccolin

broccoli2-281x300

Just det, den ja som  kan bota cancer, högt kolesterol och allt annat också, visst är det bra.

Ni har väl hört talas om Monsanto

Jasså inte det, det är ett amerikanskt företag som uppfann Agent Orange, ett avlövningsmedel som användes av amerikanska armen under vietnamkriget, för att lättare hitta FNL-gerillan dessutom  gav det fosterskador.

Nu är det så att det är Monsanto som hittat på broccolin vi får väl hoppas den är ofarligare än apelsinen, problemet är bara att den är genmodifierad.

Fast varför oroa sig för GMO och annat skit i onödan, även en rostig klocka går ju rätt två gånger per dygn eller ……..

Men jag ser ett annat problem med det här jag tänker lösa i sommar. Varför gå en massa omvägar via maten för att få nyttan av att genmodifiera.

Under semestern sticker jag till USA och genmodifierar mig själv.

Jag köper en enkel biljett över Atlanten och lägger in mig på monsantos genlabratorium i fyra veckor, sen får dom där forskarna pilla lite i arvsmassan.

När jag är tillbaka i Augusti skall ni få se på fan.

blonde

Dom skall få stoppa in lite bimbogener, jag skall ha blont hårsvall blå ögon djupa som brunnar, plutmun (utan botox) D-kupa, getingmidja, fast päronhäck och ben som är en decimeter längre än Viktoria Silversteths. Men jag skall ha bildning också, ett nobelpris kanske vet inte vilket av dom än … äsch jag satsar på ett par tre stycken, har svårt att bestämma mig.

Sen skulle det ju vara kul att springa Stockholm Marathon på en och en halv timma.

Men varför skrev jag enkel biljett ?

Behöver ingen returbiljett, the Atlantic no problems, jag skall ha simhud mellan tårna.

Varför krångla till allt när det finns gen-vägar.

KajsaLisa

För er som är mer seriöst intresserade har SVD skrivit ett par artiklar länk, länk, Kommer ni inte åt artiklarna så kika på det här blogginlägget.

8 svar

  1. Broccolin har jag läst om, men eftersom jag är en av få som inte gillar ens vanlig broccoli så klarar jag mig nog.
    Om du behöver en bagagebärare över till USA säg till. Skulle behöva några kroppsmodifieringar, men jag köper returbiljett;-)

  2. Tack för tipset, dock inte jag som svarat på frågorna i gårdagens inlägg, så skicka gärna kommentaren till Mia som svarat på frågorna, länk finns i inlägget högst upp🙂

  3. Nej nej nej, inte ska man göra en grönsak av en vild och vacker rockblomma, en tuff brud i en sjuksköterska förpackning, skakad men inte störd och garnerad med bitsk humor, jag äter upp dig som den du är, rå och full av fan utan att få sura uppstötningar.

    PS. Du har en hund eller hur? Den kanske vill ha en dejt med min robotgräsklippare, inte för att jag har gräs, inte ens att röka, men den är trevlig att ha med sig på promenader, gräsklipparen alltså, inte gräset, och den går 0.5 meter per sekund hela 100 minuter, jag kan skicka en bild så att din jycke får kika på den, vem vet, kan bli kärlek vid första ögonkastet. DS.

    • Nej usch vem vill bli en broccoli, struntar nog i det här. Sen tror jag inte det är någon ide, springer den inte tillräckligt fort är det inte kul att jaga den.

  4. Ska bli spännande att följa din förvandling!

Kommentera

