• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

AND NOW I SHALL VISIT THE PINKFARM AND GET DRUNK.

Eller översatt till svenska, nu skall jag ut i skärgården och dricka sill.

Men det kräver ju lite planering

Okej, ut och handla, inga problem liten kö på Systemet på förmiddagen, det var fan värre på City Gross. Sen var det ju det där som man inte kan planera, vädret. Eller kan man det.

DSC_3568

Okej, det är inte den vägg med vatten jag klev in i när jag gick hemifrån, den har rasat ihop till några stilla droppar, men det ser ju inte sådär himla lovande ut. Ändå har jag köpt dricka som fick fyra solar av någon frustande mediaalkis i TV fyras morgonsoffa. Dom lovade fyra, men jag nöjer mig med en sol, bara den är stor.

DSC_3577

Fast solarna kanske kommer när man öppnar flaskan, det är nog så dom menar. Men det blir ju problem med fyra solar ifall man vill sitta i skuggan och dricka sill. Får öppna försiktigt.

Hörs efter helgen om jag överlever.

Trevlig midsommar.

KajsaLisa

6 svar

  1. Öppna flaskorna utanför parasollet så blir det bra! Här ska det visst snöa…

  2. Undrar om du köpt Sol gånger fyra, men tror inte det. Jag gillar ju den ölen, men den är nog alldeles för svag för dig;-)
    Ha det bra i skärgården med Sol, sill och snaps (antar jag) å gör inget jag inte skulle göra;-)
    Glad Midsommar!

  3. Hoppas Midsommaren varit bra med sillpimplandet…

Kommentera

