• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

SEMESTERVANOR

Har inte hänt så mycket den här helgen att skicka till Marits helgbild, låg mest i gräset och tittade på den blåa himlen, men en bild blev det i alla fall.

DSC_3546 (kopia)

Börjar bli dags för att planera semestern nu, själv är jag inte så bra på det.

Jo semester är jag bra på men det där med planering är inte riktigt min grej liksom. Hur som helst så skulle jag inte åka till London den här semestern, bestämde det i våras när jag var där, därför bokade jag upp åtta nätter för att riktigt tröttna på stan, men sista dan satt jag på eftermiddagen och åt en pasta på en utomhusservering i Covent Garden i solskenet.

INTE FAN VILLE JAG ÅKA HEM.

IMG_3069

Hit skall jag.

Blir som vanligt, först in och kolla spelschemat på rockklubbarna, sen kolla in banden på Youtube ( behövdes inte den här gången ). Så köper man biljett med kortet, det rasslar till i skrivaren och biljetten är fixad. Sen iväg till resebyrån, kör det helst så så det blir rätt. Samma plan dit, samma plan hem, samma hotell och samma rockklubb.

Antingen så har jag kört fast i det här beteendet eller också så har jag hittat den optimala Londonsemestern som inte går att förfina.

Sen var det bandet, Sister Sin.

IMG_3573 (kopia)Jodå, sett dom tidigare också.

 Bara en massa upprepningar, men fan vad jag har kul🙂

KajsaLisa

 

 

 

16 svar

  1. Tror det är den optimala semestern för dig! Du kommer att få en härlig semester med aktiviteter som du gillar!

  2. Inte visste jag att du var en sådan vanemänniska;-)

  3. Jaha du, tillbaka till London igen… jag är inte avundsjuk, inte alls…😦

  4. Hm. Ticket i Vby – jo, jag ser nog.
    Själv bokar jag allt via nätet, gynnar inga mellanhänder. Idag har jag på allvar börjat spana in vad som kan ses/göras under två veckor i England. Längtar.

  5. Härliga bilder london vill jag med besöka..

    ja det krävs ett fb konto för kunna rösta

  6. Varför ändra på ett vinnande koncept? Själv älskar jag planeringen, kan lägga massor med tid på den, men just nu finns inte orken för det, tyvärr…

  7. Spela på säkra kort är ett vinnarkoncept. Kanske inte alltid det mest spännande men ändå.
    /Kiki

  8. Äh strunt i att det blir en upprepning, det är väl klokt att välja något som man vet funkar🙂 vi kör också en repris, det blir en sväng till Gotland även i sommar… redan nästa vecka om allt går som det ska!

Kommentera

