• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

NU DRAR JAG TILL SKOGS

#Blogg100

(90)

Så här i sluttampen av #Blogg 100 måste jag tyvärr bryta mot utmaningen lite. Jag skall ut i skogen några dagar. Tänkte först förbereda inlägg och släppa från mobilen. Men eftersom jag inte har en aning om vart jag ska så vet jag inget om mobiltäckningen.

Sen vore det ju roligare att blogga ikapp på Lördag med lite färska bilder.

Nu sticker jag, lägger ut kommentarer och kommenterar när jag är tillbaka.

KajsaLisa

10 svar

  1. Nej, jag ska inte skratta. Jag ska inte säga nå’t heller. Men jag utgår ifrån att du har sett väderprognosen.
    När du återvänder till civilisationen ska du ta raka spåret till närmaste pub, gärna en uppvärmd sådan;-)

  2. Happy Camping!

  3. What? Jag trodde du var genuin stadsbo, och så ska du ut i skogen? Här skickade vi just iväg dottern på paddelhajk med scouterna, så nu blir det en lugn helg!

  4. Först ska du till London men istället blir det skogen?? Där lär du väl inte svara på mail heller… jag behöver ju ”prata” med dig.. testar att maila i alla fall…

  5. Rejäl packning! Hoppas du får trevligt i skogen.

Kommentera

