• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

BERÄTTA INTE DET HÄR FÖR NÅGON.

Här skulle det egentligen legat ett Londoninlägg.

#Blogg100

(89)

Tyvärr har det kommit saker emellan som jag berättar om i morgon, så jag hinner inte göra klart det. Det får räcka med en läcker Londonbild ikväll.DSC_3209 (kopia)

 (Klicka gärna upp den i helskärmsläge.)

 Bilden är tagen under en kvällspromenad, som jag och två till gjorde när jag besökte  sossarnas hemliga träningsläger inför EU Valet.

The Undercover Rhetoric Camp.

Jag gick längst Themsens strand ihop med Marita Ulvskog och Gunnar Hökmark, dom hade gastat på varandra hela eftermiddagen och behövde andas in lite frisk kvällsluft.

Men Hökmark är väl moderat ?

Ha ha, trodde ni ja, det är vi sossar som har placerat honom där under cover för att han skulle sänka moderaterna under 15% i EU-valet. Vilken succe, han lyckades nästan få ned dom på 13% och Reinfeldt har inte hajat ett skit.

Kan berätta att när jag var där i April var dom rätt slutkörda, själv kommer jag att hårdtränas första veckan i Augusti. Okej, ni hajar väl, jag en rödhårig tjej i 30-årsåldern och nu skall det där lilla pluttpartiet ner under 4% i riksdagsvalet. Allt hänger på mig och det skall bli jävligt skönt när det är över.

Jag är så himla trött på att prata småländska i TV.

Anni …… Nej KajsaLisa menar jag givetvis.

6 svar

  1. Säg som så: jag hade velat ha liiite roligare sällskap i London;-)
    Bilden är en drömbild, en av dina absolut bästa.
    Att få ned moddisarna nere är helt ok för mig, bara inte SD vinner deras röster.

  2. Inte vara läcker utan snygg åxå! Jag har en liknade bild från mitt besök i staden, men från dagsljus.

  3. Hahaha, ja bara att se ett foto på Högmark avskräcker ju den mest villiga väljaren. Om det sen kommer rörlig bild med ljud – då vill en springa åt andra hållet. Och att Annie egentligen är en undercoversabotör, det förklarar en hel del….

Kommentera

