• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

BOOOOM.

Jag är lite upptagen med att sätta ihop nästa Londoninlägg, så jag låter ICA-Stig gästblogga idag.

#Blogg100

(83)

DSC01770

Tydligen har några precis som jag reagerat över världens sämsta reklamfilm, vi kan börja med att titta på den.

Ja, vad säger man, inger den här mannen något förtroende att spela bort pengar på Bet 365?

Falk

Skådisen är  hämtad ur en Johan Falkdeckare. Någon som Jakob Eklund och Mikael Torving bara närmar sig med skottsäkra västar och automatvapen.

Eller är det så att man försöker skrämmas eftersom man kanske kan spela på kredit där och folk är dåliga på att betala tillbaka. Underförstått betalar man inte ringer han på dörren och säger .

”Om du spelar hos världens största bettingsajt, måste du ju fråga dig själv:  Hej var så vettigt att försöka blåsa världens största bettingsajt. Jag vet vilket dagis dina barn går på och jag kan hålla på hur länge som helst. Boooom”

Ärligt talat så får jag mer lust att slösa bort pengarna på ICA.

ICA-skylten har jag plåtat själv i alla fall.

KajsaLisa

4 svar

  1. Ska nog lyssna på filmerna på jobbet, inte nu på bussen.
    Hatar betting sajter och förstår inte att f d seriösa fotbollsspelare gör reklam för dom.
    Slår bara vad med maken.. å då förlorar jag alltid;-)

  2. Jag håller oxå på ICA före bettingbolagen. Men det verkar ge effekt för dem att sända reklam, för reklampauserna är verkligen överfyllda av just bettingreklam…

Kommentera

