• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

OCH NU LITE KÄNDISMINGEL

Det verkar som varenda journalist i skvallerpressen missat det är.

#Blogg100

(82)

Ha ha,då är jag först.

Grattis Carola Häggquist på 70 årsdagen

4841182Vaddå, jasså år det inte hon. Men grattis i alla fall till dig vem det nu är och till Carola också.

I förskott alltså.

Nej, jag vet, jag skall inte blogga mitt i natten, när jag kommer hem från jobbet. Det blir bara fel.

Ja jo, jag förstår har jag ju sagt, det är inte Carola utan en främling.

KajsaLisa

 

6 svar

  1. Hahaha! Ja vissa likheter finns det ju nu när du skriver så. En kortklippt Carola – why not;-)
    Nu vet jag inte heller vad Carola-kopian gör i M, men jag trodde att hon var italienska och importerar vin och oliver…

  2. Det har jag inte alls tänkt på med det finns likheter.🙂
    Undrar vad den äldre kopian tycker om Carolas musik?
    Hennes gubbe verkar ju gilla schlager, så Anna Maria har säkert hört hennes kända schlagerlåtar.

  3. En galen främling med världens vildaste frisyr! Jag tror både hon och hennes man lider av megalomani och ser sig som Sveriges nya Kungapar…

Kommentera

