• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

BLUESROCKHELG.

Eftersom Åke var så nyfiken på bluesrockbandet i kommentarsfältet ett par inlägg ned, så lägger jag ut en bild och en video i Marits helgbild från i Lördags. Sen har Åke dessutom fyllt i alla prickar och ringar på bokstäverna från Londoninläggen åt mig, med tusch på skärmen.

#Blogg100

(45)

Tack Åke, men ge fan i att scrolla🙂

DSC01469 (kopia)

Riktigt röj på dom här gubbarna, när dom körde den här låten som extranummer var det så golvet gungade.

Nej, jag har varken använt zoom eller beskurit, så här nära stod jag.

KajsaLisa

18 svar

  1. Satan i gatan (yrsäkjta) Det är nästan så jag ringer och väcker lillebror på Kanarieöarna som firar sin 50 bast födelsedag. Den här iden på videon ska jag filma deras nya låt (Tack) Du jag löste problemet, jag satte på plastfolie😉 Märket Toppits är bäst i test på Nacka PC Room, jag den vann pga. 3 cm bredd🙂

    Detr blir väl en eller två bilder till från London ?

  2. Ja hade du varit en vecka till hade jag funderat på att bygga en extra skärm men en wire som går till skrollen. Skissen ligger klar på skrivbordet. Jag heter AKE av ett par stycken här hemma numera😉

  3. Hahaha! Åke har humor:-))))
    Å bilden är helt suverän. Har ju sagt det förut – dina konsertbilder borde användas i tidningar!

  4. Oj så nära du var! Antar att du njöt varenda sekund!

  5. Blues är bara för jävla skönt!

  6. Bra låt på videon. Fast första och sista snuttarna var bäst (cool tvåhalsad lådgitarr).

  7. Med rejäla hack i filmen kunde jag ändå uppfatta att både låten och gubbarna var helt okej.

  8. Läckert! Var det där du bokat plats😉 Hoppas det blir fler konserter du kan göra det på!

Kommentera

