• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

LONDONRAPPORT DEL 7

Last Call from London

 #Blogg100

(43)

Hur avslutar man en underbar Londonvecka ? IMG_3069

Med en kvall pa den fantastiska rockklubben Underworld givetvis.

Fredagens pubrunda blev lite tunn, var ute med ratt trakiga manniskor som vagdes upp av han som holl i den.

Men i kvall var det ett himla roj, med ett tungt bluesrockband som gungade fett och kul publik.

Det har blir mitt sista inlagg pa den har sidan Nordsjon. Innan jag aker hem i morgon, skall jag sitta under ett trad I Hyde Park i solskenet och forsoka sammanfatta resan.

Nar jag kommer hem lagger jag ut bade helgbild och fototriss sa jag ligger i fas med #Blogg100

See you on the other side

KajsaLisa

6 svar

  1. Men kom hem nu någon gång😉 Ja så vi får se bluesrockbandet på tuben… Äntligen några som har fattat vart rötternas musik kommer ifrån😉 Eller kanske ännu bättre du filmade hela tillställningen… en låt då i alla fall… Hoppas🙂 Sen har vi en sista detalj bara, min skärm är full av prickar av min svarta tuschpenna… Ja fyller ju i de prickar du missar😉

  2. Welcome home! Kommer att sakna dina roliga inlägg utan dessa kontiga åöä bokstäver;-)
    Men du verkar haft skitkul:-)

  3. Ser fram emot bilderna, och tänker att du är en lyllo som varit ute och rest!

Kommentera

