• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

LONDONPERSPEKTIV DEL 5

 #Blogg100

(41)

Digging deeper

Overlevde gardagskvallen och kom hem med nattbuss i  befintligt skick

Det var bra roj pa klubben I Camden och det blev bra bilder.

Nu till dagens aktiviteter, efter att jag shoppat upp nagra tusen drack jag afternoon tea dar det var 170 kronor billigare an pa Harrods, sa det gjorde inte sa mycket.

IMG_2932 (kopia)

Som framgar hogst upp graver jag mig djupare och djupare ner i Londonmyllan. Nej jag har inte hoppat ner i nagon grop igen, men mina antituristaktiviteter blir bara underligare och underligare. Kvallen var sa udda att jag inte ens hittade Londonbilder i bloggen att kopiera over. Den har passade nastan in.

Det jag gjorde ikvall var nog det underligaste hittils, men jag hade trevligt och traffade en massa folk.

Det blir val ett udda Londoninlagg pa det sa smaningom.

KajsaLisa

4 svar

  1. Gick du på ett järnvägsmuseum eller??!!!
    Skoj med röj på klubben. Å grattis att du kom hem med en buss mitt i natten, det lyckas nog få med i London;-)

    • Det var lite krangligt att hitta ratt buss, men jag planerade innan. Jarnvagsmuseum, nej. Men det ar lite at det hallet. Platsen jag besokte tror jag inte ens Londonborna besokt I nagon store omfattning, sen den skapades 1906. Aterkommer till den i serien.

  2. Spännande🙂 Du får ta semester en vecka när du kommer hem till Svedala🙂 Ja så alla bilder kommer in😉 Förra året fick man ju vänta länge😉 Jag vet vilken tid det tar att just ”lägga in” Du gör ett bra jobb!

Kommentera

