• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

LONDONPERSPEKTIV DEL 4

RELOADED

#Blogg100

(40)

Sov ut idag for att orka kvallens rockklubbshargningar i Camden. Skriver det har inlagget pa eftermiddagen, eftersom jag troligtvis inte fixar det nar jag kommer hem i natt. Nar jag kommer hem fran sadana tillstallningar i Stockholm, sa vet jag vilket hall tangenterna pa tangentbortet springer at, sa jag kan parera. Engelska tangentbord ser annorlunda ut och dom har jag inte ovat pa.  

IMG_3370

I kvall ar det en ny klubb som jag inte har nagra bilder pa, sa jag lagger in en neutral bild pa toavaggen pa The Underworld i Camden. Den ser sakert likadan ut pa det nya stallet.

Fast det kanske ar en annan konstnar.

 Nu kanner jag mig tillrackligt reloaded for att bli loaded igen.

KajsaLisa

10 svar

  1. Verkar som om du har en strålande semester trots lite varierat väder🙂 Fortsätt njut av London! Här hemma har det regnat i tre dar nu.

  2. Toabilden lovar gott… eller inte, beroende på hur man ser det;-)
    Enjoy your evening!

  3. Kul att få läsa om don Londonresa😉

  4. Är det nu du bokad en särskild plats? Kommer att bli fina bilder då!

  5. Låter kul, ha en bra kväll!
    /Kiki

Kommentera

