• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

LONDONPERSPEKTIV DEL 1

 #Blogg100

(37)

Sa dar framme, hann fa ivag ett kort inlagg innan jag stack, fast jag forsov mig I lordags morse. Men det gar utmarkt att borsta tanderna i en taxi ocksa.

Efter att jag manglat en massa manniskor med resvaskan I tunnelbanan ( ja man far gora sa har, om man ar artig och sager sorry ), slangde jag in resvaskan pa hotellet och gav mig ut pa Londons gator.

Sondag ar The tunneling day I London.

Idag har jag tunnlat.

DSC_0212

Det har ar en annan tunnel I London som varit med tidigare i bloggen som jag lankar till Marits helgbild.  Jag bloggar fran hotelldatorn och kan inte lagga upp nya bilder.

Det ar den senaste trenden I London, alla kryper ned i forsta basta hal man kan hitta, innan man gar pa puben och ater sin Sunday Roast med en pint bitter.

 

Jag hittade ett jattebra hal och dar traffade jag en skadis fran Fyra Brollop och en begravning, som jag umgicks med i ett par timmar.

Om det har later underligt sa klarnar det i min nya Londonserie, som jag slapper nar jag kommer hem.

Nej, det var inte Hugh Grant, men man kan ju inte fa allt har I livet.

Med tanke pa #Blogg 100 sa skall jag forsoka blogga varje dag och svara pa kommentarer.

Forresten hade det varit Hugh Grant hade vi suttit dar fortfarande.

KajsaLisa

22 svar

  1. Så du är i London!! Det låter intressant, ha det så bra!
    med eller utan Hugh grant!

  2. Lycko dig som är i London!!! Ser fram emot bilderna!

  3. Så kul att se att du får anlita hotelldatorn för bloggandet. Tog du inte med dig en egen dator eller är hotellet helt befriat från wifi???!!!
    Å Hugh Grant, ja honom hade jag velat träffa, fas jag är inte så säker att jag suttit kvar lika länge som du.
    Himla kul dock att träffa på en kändis direkt sådär första dagen. Du verkar ha en näsa för sådant:-)åt mig med;-)Ha det fortsatt bra och ta en pint o

  4. I London finns det verkligen gott om tunnlar att tunnla i. Ha det mysigt.
    /Kiki

  5. Ohh, är du i London nu, så roligt! Ser fram emot alla rapporter!

  6. Vilket äventyr, jag blir inte avundsjuk alls… buhu buhu…😉

  7. Tunnla. Det låter som något jag skull gilla.
    Man blir ju rätt nyfiken på vem skådisen var🙂

  8. Ha så trevligt nu🙂

  9. Vilken tur att det inte var Hugh Grant för då hade jag blivit så himla avis🙂 Och du hade ju aldrig kommit hem…

  10. Har gatt i den där tunneln till Greenwich jag ocksa. Ha sa kul i London!

  11. Så härligt att vara i London! Ser fram emot fler bilder därifrån. Cool tunnel!

Kommentera

