• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

PERSPEKTIVE PÅ SÖDER DEL 3

Den här affären ligger i Götgatsbacken.

#Blogg100

(34)

DSC_2748

Men jag går aldrig in där, känns bara jobbigt.

Tillhör nog inte deras kundgrupp😦

KajsaLisa

12 svar

  1. Jag förstår. Men gillar ordning och reda ändå.
    Ha det såååååååååå underbart i London. Ser fram emot inlägg om läget.
    /Kiki

  2. … man kan ju knappt läsa bokstäverna😉

  3. Hahaha! De flesta tänker nog som du, då just denna kedja kämpar med att överleva. Kikar gärna in där p g a de roliga färgkombon dom har, men har aldrig köpt något. Alldeles för dyrt.

  4. Ha ha, jag har heller aldrig varit där… men jag skulle behöva hjälp med just det;)

  5. Men huva! Den skylten sabbar mitt sinne för ordning och reda😦

  6. Hahaha, nä, det är en ouppnåelig dröm! När min son flyttar hemifrån kommer det där att bli namnet på hans boende… Alla andra i familjen är som yra höns när vi ska hitta saker han använt. Han ställer nämligen tillbaka dem på sin rätta plats…
    Sv: Visst är det en stor brist att det jobbar så få män inom förskolan! Vi hade tur, på våra barns förskola fanns det åtminstone några män, men klart antalsmässigt i underläge. Ett viktigt jobb som borde ge betydligt mer betalt (precis som skola, vård och äldreomsorg!)

Kommentera

