• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

MUSTASCH UTAN MUSTASCH

Nu släpper jag lösningen på problemet med Ralf Gyllenhammars förvandling, som diskuterats i mitt kommentarsfält.

#Blogg100

(25)

398px-Ralf_GyllenhammarDen gamla Ralf enligt Wikipedia.

Hanna kom med lösningen, tack för hjälpen.

Ralf Gyllenhammar har rakat av sig sin mohikanfrilla och skaffat peruk. Jo det är sant, han erkänner det själv. kolla den här länken som Hanna skickade till mig.

LÄNK

DSC01031 (kopia)Den nya Ralf enligt mig.

Hans tyska manager anser att han skapat en trend med mohikanfrillan, Eftersom Ralf gillar att vara trendsetter så tänkte han starta en ny trend med peruk. Nu kan man ju i och för sig skylla hela förvirringen på mitt dåliga reseacharbete.

Jag stod bredvid honom vid utgången då han hade rökpaus, varför testade jag inte att dra honom i håret?

 Nu är det så att jag gillar folk med humor och dom jag gillar drar jag helst inte i håret.

Så nu vet ni vilken trend som gäller, raka bort mohikanfrillan och dra ned peruken över öronen.

Tänkte faktiskt på en person.

0003

Han ligger ju lite risigt till nu innan valet och skulle behöva bli lite trendig. Dessutom behöver han ju inte raka sig innan.

2d68e36933b34366bc561c23b232a7e5_100005853.jpg_600x600

Men som ni ser är det ett hopplöst fall. Hurru Fredrik, vi tjejer har bad hairday, inte killar, kom inte och säg att du har mens också så folk skall tycka synd om dig.

398px-Socialdemokrat.hakan_juholt_1c323_8349

Han hängde ju inte ens på mohikanfrilletrenden när den här mannen ledde oppositionen. Han kunde ju lånat ut lite av det han har under näsan till Reinfeldt, det hade räckt till en fartrand högst upp på hjässan.

Avslutar det här inlägget och diskussionen med en mohikanfrillevideo med bandet Peruk.

Öhhhh Mustasch menar jag givetvis.

KajsaLisa

8 svar

  1. Gillar killar med långt hår, om de vårdar det. Å då är ju en peruk den optimala lösningen. Tvätt en gång i månaden;-)
    Nu när Borg har klippt av sin mini hästsvans så vore det ju kul med en statsminister med långt hår – nya vindar om man säger så;-)

  2. Jag hade gärna sett en bit av Juholts mustasch på Reinfeldts huvud! Alltid något som hon sa den där flickan…🙂

  3. Jag skulle vilja se Reinfeldt i Mohikan och mustasch, så Alfons Åberg kan få ha sin pappa i fred😉

  4. Ja, herre gud, om Reinfeldt ändå skulle försöka sig på att bli liiiite hippare och skippa looken av förvirrad ballong… Men inte ens en Mohawk skulle funka för honom, det är kört…

Kommentera

