• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

NEJ INGEN MINNS ETT SKIT

45a7733dc7d82ca4637cc326340fc4d73f28be83

Facksmil Aftonbladet

Stackars Jimmie Åkesson, inte nog med att han får tårtor i ansiktet, nu har han drabbats av minnesförlust också. Såg på TV när han var hos den där partiledarterapeuten igår. Man började som ungmoderat för att sedan gå med i SD när han gick i skolan. Han minns att han hade en lärare som var vänsterpartist och blev upprörd över att SD fick några röster i skolvalet. Då blev han nyfiken och gick med. Däremot har han inget minne av att partiet skulle haft några rasister som medlemmar, det var något helt nytt. Man kan ju fundera på vad det var för underlig SD-avdelning dom hade i Sölvesborg vad sysslade dom med egentligen.

Studiecirklar i kurdisk folkdans kanske.

Men vi kan ju inte ha partiledare som bara går runt och glömmer allt, hur skulle det se ut, bäst att kolla upp dom andra.

Det%2Bh__r%2B__r%2BStefan%2BL__fven%5B1%5DFörsta Maj? Va, brukar vi fira det? Varför då, det minns jag inte. Men jag drar mig till minnes när jag var ung och kom in på verkstan i Örnsköldsvik den dagen, det var alldeles folktomt.

Men det var väl för att alla var så bakis efter att dom firat Valborg.

0003Utanförskap, va skulle jag ha pratat om det ? Nej vänta nu, menar du inte utanförhavandeskap. Du har nog förväxlat mig med någon annan,  jag är faktiskt partiledare för moderaterna, sånt vet jag absolut ingenting om.

Men jag tycker det här låter allvarligt. Du bör nog kontakta en läkare omgående istället.

Vill du jag skall ringa efter en ambulans ?

200px-Jonas_Sjöstedt_1Vaddå, har vi kallat oss för kommunister, vad har du fått det ifrån?

Jasså du menar VPK.

Men det betydde ju att vi var ”Väldigt Politiskt Korrekta” om jag minns rätt.

00000Nej, glesbygd och jordbruk, skulle vi varit intresserade av det?

Det har jag inget minne av och Maud har inte sagt något heller. Jag minns mest att jag hängde nere vid Stureplan ihop med Alexander Bard och Fredrik Federly.

Sen gifte sig alla med alla.

bd6026d203ed9f42_400x400arVäxthuseffekt ? Kärnkraft ? Nu förstår vi inte alls vad du menar. Själva odlar vi tomater i våra växthus, testa det. Det blir inte alls några kraftiga kärnor ifall du är rädd för att sätta dom i halsen.

Du behöver inte spotta ut dom det är bara att svälja dom. Man märker dom inte ens.

GöranHägglund666Du påstår alltså att vi har sagt att vi står upp för dom äldsta och sjukaste i samhället. Vad har du fått det ifrån ?

Jag minns inte att Alf Svensson sa något om det heller.

Åldringarna ligger ju mest och bajsar ned sängarna för Carema det har dom väl alltid gjort.

Det är faktiskt kö för att få komma in där och bajsa ned dom.

200px-Jan_Björklund-2Nej jag minns absolut ingenting av det som hänt sen sossarnas flumskola.

Och jag vill inte minnas något heller.

Snälla människor, vakna upp och minns nu, det är val snart!

KajsaLisa

8 svar

  1. Nu vet jag återigen varför jag inte rösta på någon. Alla ljuger ju på samma sätt åsså minns dom inte.

  2. Du är ju så j-vla rolig!!!

  3. Hahaha jag har skrattat högt här när jag läste ditt inlägg! Väldigt bra skrivet! Egentligen borde man väl gråta, tragiskt är det så fort SD är i farten, en riktig skam för Sverige. Bra gjort av dig som uppmärksammar det på ett föredömligt sätt!

  4. Hahaha, glömskan verkar väldigt smittsam!

Kommentera

