• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

VAD VAR DET NU VI KALLADE DOM DÄR KILLARNA MED HÅL DÄR FRAM FÖR

1345998_520_292

Hej, Jimmie Åkesson här. Jag har hackat in mig på KajsaLisas blogg eftersom hon vägrar släppa in mig. Men jag måste på något sätt försvara mig mot medias alla angrepp eftersom vi i SD alltid blir orättvist behandlade ( shit vad offerkoftan kliar ). KajsaLisa blogg är ju känd för att vara seriös så därför uttalar jag mig här.

Vi har blivit anklagade för att tagit emot bidrag för ett kvinnoförbund som inte finns. Nu har åklagaren slagit fast att det är helt okej att söka bidrag för kvinnoförbund som inte finns (länk). Bara så ni vet att vi inte gjort något fel. Det är helt okej att leva på bidrag om man inte är neg…. öh från en annan kultur menar jag givetvis.

För att inte bli oskyldigt anklagade kommer vi att ta itu med det här precis som med rasismen. Därför har vi från och med den här veckan infört nolltollerans mot kvinnor i partiet. Alla som säger något kvinnligt eller uppför sig kvinnligt kommer att uteslutas.

Vi har redan upptäckt en i kommunalfullmäktige i Mjölby som uppdaterat sin Facebooksida om att hon hittat ett nytt läppstift. I nästa vecka skall partistyrelsen ta ställning om uteslutning. Vi lägger alltså inte fingrarna emellan eftersom vi är ett seriöst parti.

Detta gäller givetvis bara gräsrötterna som inte kan sköta sig. Vi i partistyrelsen kommer som vanligt att kommentera anonymt på Avpixlat. Dessutom hos Blondinbella och Carolina Gynning.

Vi älskar att ta fram rasis…… öhh våra kvinnliga sidor menar jag givetvis, men berätta inte det för någon.

Jimmie

8 svar

  1. Hahaha! Det är nog det enda jag kan säga! Ja åsså suveränt skrivit:-)

  2. Jag tror chefsåklagaren är garderobsSDare…

  3. Och nästa på tur står samerna. Hörde nåt om att SD ville ta ifrån samerna ensamrätten till renskötsel.

  4. Nej men KajsaLisa, inte vara elak mot Jimmie, jag gillar honom, brukar hylla honom i min blogg. Det är väl fint att han vill bejaka sin kvinnliga sida, nu kan ju man säga att Jimmie är en hermafrodit, en jävla fitta helt utan stake som har gett ansikte för ordet hen.
    Jimmie är sinnesbilden av Yadda Yadda Yadda, synonym för Blah Blah Blah som kommer från Yiddish, han pratar mycket utan att säga något alls. Jag har hyllat Jimmie i min blogg bla under 673 and Adolf Åkesson 25 april 2010, 712 and oh honey 2 mars 2010, 714 and Blah Blah Blah 28 februari 2010 i samband med när jag besökte SD:s distriktsårsmöte i Sunne, och 715 and Yadda Yadda Yadda 27 februari 2010 osv.
    Nu när kära Jimmie har officiellt blivit en hen, så ska jag hylla honom genom att ordna henparty åt honom där han kan umgås med andra SD hermafroditer/hens, jag ska göra mitt bästa att även du blir inbjuden som hedersgäst till en moské nära dig där Jimmies henparty går av stapeln. Amen och halleluja, må kraften vara med Jimmie och andra SD hens.

Kommentera

