• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

THE WORST INLÄGG EVER

DSC_1281 (kopia)

Det blir inte så mycket idag, jag håller på att skriva mitt troligtvis mest bisarra inlägg hittills. Mycket bilder, mycket text och mycket fakta. Skall försöka hinna få det klart i morgon natt. Jag skriver fakta eftersom jag i min mest sjukaste fantasi inte skulle kunna komma på  det jag håller på att sätta ihop. Jag har Wikipedia öppet hela tiden så det blir rätt.

Inlägget kommer att bli så långt att jag bestämt att dela upp det i två delar och släppa med en veckas mellanrum så i morgon natt skall jag släppa den västra delen och den östra om en vecka. Däremot rekommenderar jag ingen att kika in i morgon natt. Vänta tills det blir dagsljus, man kanske sover lite dåligt efter att man läst det.

Just det, det gäller er på NSA också. Nej försök inte jag vet att ni läser mig. Nej jag har bara kontantkortstelefon så det finns inga appar att snoka i heller. Sitter ni där i Pentagon och är så jävla nyfikna får ni väl skicka över en Iphone till mig då för fan.

Nej jag har ingen aning om var den där Snowden håller hus. Jag har inte sett honom sen det här inlägget. Ja ja, jag vet ni måste rapportera något till ledningen i morgon, men skriv då att jag har 39 i skor, jag tror inte jag berättat det tidigare. Ni kan dubbelkolla när jag väntar på bussen, mina fötter är stora nog att synas på era jävla spionsateliter. Nej min busshållplats har inget tak som skymmer, det vet ni väl så noga som ni kollar. Jag har skrivit det flera gånger.

Nu måste jag tyvärr återgå till inlägget.

KajsaLisa

8 svar

  1. Ok, lovar att inte kika in imogon natt, för det gör jag iaf aldrig då jag sover då;-)
    Har också 39 i skorstorlek, men min busshållplats har tak, åtminstone den första;-)

  2. Nu blev jag så nyfiken! Ska dock försöka hålla mig till det blir dagsljus, verkar säkrast!

  3. Själv har jag storlek 40. 41 i vinterskor, för då behöver jag få in varma sulor och plats för varm luft runt mina strumplösa fötter…

  4. Jag hörde att NSA till och med snokar hos dem som spelar Angry Birds. Undrar vad man vill få ut av det. Tur att jag inte spelar dataspel.

Kommentera

