• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

VAD JAG GJORDE I HELGEN

Lägger in en serie bilder hos Marits Helgbild vad jag gjorde i helgen.

Först klädde jag på mig.

DSC_2419Sen gick jag ut med Lufsen.

DSC_2401Sen klädde jag på mig igen.

DSC_2422Och gick ut med Lufsen igen.

DSC_2417Sen klädde jag …. ?

DSC_2423

VA ??????????

DSC_0907

Okej kanske inte, men visst är det skönt att drömma sig bort ibland.

KajsaLisa

30 svar

  1. Ha ha, verkligen!

  2. Drömma måste an få göra ibland.
    Särskilt när regnet öser ner och det är grått grått grått….

  3. Vore inte så dumt att klä sig i badkläder och solglasögon! Men den krassa verklighet lutar mer åt flera lager varma kläder för vi har fått besök av kung Bore och han är inte att leka med!

  4. Ja, visst måste man drömma och visst föredrar jag den sista bilden före snön…..

  5. HA,HA din lurifax , men det är härligt att drömma

  6. Väldigt pedagogisk serie, gullig story och jag gillar slutet.
    /Kiki

  7. Hahaha, drömmar är härliga! Själv gonade jag in mig under en ullfilt framför en brasa med en god bok, varmt te och två katter och njöt av att det var -20 ute och jag inte behövde gå ut…

  8. Hahaha! Ja just det – den där reklamen med att drömma sig bort en stund sitter it. Förstår dig;-) Å jag har en känsla av att inte ens Lufsen gillade skiten därute idag, med eller utan Thinsulate mössa;-)

  9. Här finns inga drömmar? Har just varit ute en stund med mina fyrbenta vänner i elva minus, ska tända en brasa, har 19 + inne i sovrummet nu, imorgon ska jag besiktiga Dodgen och BMW:n har fläkten lagt av på och dotterns bil står på gården utan att kunna låsa. Skotern kan bara köras runt på gården och igår skottade jag med min Bolinder Munktell och packade ned/undan julen upp på vinden igår. Och idag är jag berdskapsledig. Kedjorna siktar jag att få på traktorn idag, massor av däck ska flyttas till en bod jag konverterade om från fd hönshuset. Ska inventera min spaljé jag ska snickra ihop också idag ja. Ska sota skorstenen med. Någon kamera ska jag fibbla på också. Jag är mitt upp i mina drömmar hela tiden serru😉 Jo jag vill se 100 åringen då😉

  10. Haha, de två första bilderna symboliserar verkligen vädret i Sverige, för så är det ju… tyvärr…😛

  11. Ibland behöver man drömma sig bort till andra väder, själv drömmer jag om snö!

  12. Ja den stranden ser betydligt mer lockande ut
    än vyn utanför fönstren här;-)
    Härligt att drömma
    http://ingemix.bloggplatsen.se/2014/01/12/10476134-helgbilden/

  13. Det finns inget dåligt väder, det visar väl tydligt här. ;D

  14. Behöver inte stranden. men gärna värmen …

  15. Ja, usch för alla lager vinterkläder!

Kommentera

