• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

VART TOG DET MUSLIMSKA HOTET VÄGEN

Snälla Sverigedemokrater kan ni förklara det här.

Ja ja, jag vet att ni har nolltollerans mot rasism och bla bla bla. Men lite islamofobiska är ni ju i alla fall, det måste ni väl erkänna. Nej jag är absolut inte muslim och kallar mig inte kristen heller, ärligt talat gillar jag inte hot från något håll. Det kändes jätteskönt när jag tillsammans med nästan 20000 andra människor deltog i den öppna manifestationen mot rasism i Kärrtorp före jul. Där hade ni ju verkligen en chans att förklara er nolltollerans mot rasismen men tyvärr dök ni ju inte upp.

nazi-1Facksmil Aftonbladet

Nej, jag påstår inte att det var någon av er som sprayade hakkors på dörren till mosken på Södermalm i Stockholm igår natt, men om vi nu lever under det här muslimska hotet så börjar jag bli lite fundersam. Det är inte första gången man ger sig på muslimska byggnader i den här stan och vandaliserar. Men så vitt jag kan minnas har ingen hittills sprayat Allah Akbar på en kyrkodörr, dörr till ett kommunalhus, kungliga slottet, eller  någon annanstans där det kunde upplevas som ett hot mot svenskheten.

Alltså det där med vem som hotar vem verkar faktiskt lite komplicerat.

Dom enda hot jag själv känner av är intolerans och vissa människors hjärnspöken.

KajsaLisa

10 svar

  1. Känner du till Taimour Abdulwahab?

    Omar Mustafa, ordförande för Islamiska förbundet, Muslimska brödraskapets svenska gren, är känd för att åtskilliga gånger ha bjudit in antisemiter som talare. Nästan som att klottret vore en anklagelse snarare än klottrarens signatur.

    Hur många nazister tror du det finns som först på tredje försöket lyckas klottra ett hakkors?

  2. det där var väl ändå onödigt, usch vilken vandalism😦
    Sv: hahaha . jag var tvungen att kolla vad jag skrivit i inlägget eftersom du skrev: att man bara ska öppna dem en gång, vadå öppna tänkte jag😀
    GOD FORTSÄTTNING till dig
    kram
    förresten, kan du tipsa mig, jag ska köpa objektiv, jag vill ha ett som jag kommer väldigt, väldigt nära insekter och blommor och sådant med och så vill jag ha ett som jag kan ta över landskap och stadsbilder med, vad kan det vara för mm i dem, den jag har nu till kameran är 18-55mm

  3. Här hår jag raka spåret till ditt föregående inlägg! Det matingget gillar jag – förutom bean då! Strålande tjejen:-)
    Å god fortsättning till dig!

  4. Vilka pottskallar! Vad ska krävas för att de medborgare som röstar på dem ska få upp ögonen för den goja som SD pratar? Det är ju bara statistik som medvetet feltolkas, överdrifter, förenklingar, populistiska orealistiska lösningsförslag och rejäla dimridåer runt deras rasism. Som ändå är så stark att den ständigt dyker fram och visar upp sin fula nuna! Jag delade en bild på fejjan, en karta över Sverige med kartnålar för varje kyrka och varkje moské, som en kommentar till just påståendet att det pågår en islamisering… De få moskéerna gick knappt att urskilja bland alla kyrkor. Och inte tror jag att SD besöker kyrkor särskilt ofta heller…

  5. Ja vem är det som hotar vem kan man fråga sig…
    Jepp du kan räkna med Helgbilden även på söndag!

Kommentera

