• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

DET MUSLIMSKA HOTET I KROKOM OCH ANDRA HJÄRNSPÖKEN

Ha ha, vad var det jag sa.

Nej så kul är det faktiskt inte.

1345998_520_292Snart är väl bara Jimmie kvar.

Expressen radar upp Sverigedemokrat efter Sverigedemokrat som skriver på rasistsaiten Axpixlat. En av dom senaste stolpskotten är en 54-årig lärarinna i Krokom som gärna visar upp sig folkdräkt med fiol. Hon anser att Anders Brevik hade sunda åsikter, skrev ett bra manifest men att det var lite tråkigt att han sprang ut och massmördade.

LÄNK

Nej, jag har absolut inga fördomar mot människor som bor i glesbygd, dessutom finns det många i Stockholm som bär folkdräkt ibland. Dansa folkdans är ju att förena kultur, gemenskap och dessutom så får man kondis för det är rätt fysiskt krävande. Men jag hittade en annan infallsvinkel.

Nu har Jimmies Pressekreterare Linus Bylund förklarat att rasister, idioter och bonnläppar söker sig till partiet. Meddetsamma dyker det upp en knäppgök som bekräftar hans fördomar.

LÄNK

Alltså, först var världen så stor och otäck så dom blev misstänksamma mot folk i ifrån andra länder.  Nu börjar SD bli så stort att dom får fördomar mot varandra. Men det handlar inte bara om så kallade bonnläppar Nu var det tydligen en högt uppsatt chef på Ericsson som använde sin jobbmeil när han skrev på saiten, kanske en urban idiot, för någon släkting till Einstein verkar det ju inte vara. Sen var det någon Docent i fysikalisk kemi, Jim Ollson som använder ett mustigt akademiskt språk mot reportern som knackar på dörren. Han ger i alla fall källhänvisningar till Bonniers lexikon om zigenare, hur dammigt hans exemplar däremot är, framgår inte.

LÄNK

Nu faller medlemmarna som dominobrickor, bonnläppar, akademiker, höga chefer, och helt vanliga idioter. SD är alltså ett antirasistiskt rasistparti som till och med har fördomar om sig själva.

Dom som vill rösta på dom i höst har ju sin fulla demokratiska rätt att göra det givetvis.

Har du några frågor eller synpunkter innan du gör det så rekommenderar jag att du kontaktar din lokalt utsedda idiot

KajsaLisa

10 svar

  1. Jaha då var Krokom satt på kartan! Synd bara att sådana värderingar får spridas. Jag tar givetvis avstånd. Krokom är en fint ställe. Brukade stanna till där och käka då jag reste i tjänsten.

    • Jag har absolut inget emot Krokom, tror att jag åkt genom där någon gång. Sen har vissa i storstan en massa fördomar om sådana samhällen, det vet jag. Folk där lever säkert samma liv som vi här nere, sitter på internet och annat. Det jag tyckte var komiskt var att en i partiledningen gick ut och svamlade om bondläppar.Inget annat parti har uttryckt sig så om sina medlemmar.
      Sen om man ser det med storstadsmått så ligger bara Krokom 2 mil från Östersund och skulle hos oss räknas som förortskommun.

  2. När man lyser på trollen spricker de. När SD-politiker ertappas med SD-åsikter avgår de.

  3. Gahhh, jag är ju en sån bonnläpp att hon, den där SD-kvinnan i Krokom, förr bodde i samma by som mig… Hon har varit hemma hos oss flera gånger, och skrivit en bok om byn där jag är med på bild. Jag känner mig besudlad…

  4. SD är och förblir SD och de som röstar på dem verkar inte riktigt förstå vad de egentligen gör då de gör det…

  5. Ja du, hela SD är en jäkla såpa. En fd arbetskompis (ta kompis med en nypa salt) till käre maken stiger i graderna i nyss nämnda parti. Före hans intåg där, kallades han för en av arbetsplatsens gaphalsar!
    Hahaha – tack för länken. Inte visste jag att Dorsin kunde sjunga så bra😉

Kommentera

