• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

FINAL

Det blev lite sent ikväll, jag hade final i min Earblasting Autumn. Sista rockkonserten det här året, Göteborgsbandet Dark Tranquillity på Debaser Medis, nu har jag fyllt på förrådet med rock t-shirts, så jag slipper frysa i vinter.

DSC00442 (kopia)Dödsmetall med synt och skönsjungande growlare, rätt egen stil.

DSC00507 (kopia)Jo, jag har faktiskt trumhinnor kvar efter den här hösten. Alla som inte gillar dödsmetall och growl vilket är rätt många tror jag, bör lyssna på den här låten, fick naturligtvis vänta till slutet på den, sen var det bara att ta sig hem genom  natten med gles kollektivtrafik, men det var det värt.

Nu skall öronen få vila över julen, men i morgon tänker jag börja kolla på biljetter till vårens spelningar.

KajsaLisa

4 svar

  1. Kolla kan man ju alltid;) Hoppas det finns mycket bra!! God mat utan disk är det bästa… =))

  2. Vilken härlig rockhöst du haft, lite avis, fast jag vet att jag själv ändå inte skulle haft ork för det… Tur att du så givmilt delar med dig av dina äventyr!

Kommentera

