• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

I KVÄLL HAR JAG TITTAT PÅ GÖRAN BERGWALL PÅ TV.

Ikväll blev det inte så mycket skrivet heller, SVT sände extra extra extra långt om Sture Bergwall alias Thomas Quick.

Leif GW Persson, Krimiolog

Bara för Leif GW pratar så himla långsamt.

Kom jag fram till något intressant då ?

lambertz

Ja, att alla är skyldiga till Göran Lambertz motbevisas.

Okej Lambertz, ja jag förstår att det känns pinsamt, men du kan väl också byta namn till Bergwall så ingen känner igen dig.

10 svar

  1. Bergwall har för det mesta hetat just Bergwall med undantag då han var ”massmördare” för då heta han Quick.

  2. Alltså jag är på semester och nu känner jag mig ändå tvungen att googla Lambertz;-)

  3. Jag orkade inte titta fast jag egentligen är intresserad🙂
    Får väl ta det en annan dag på svtplay🙂

  4. Jag hörde Lambertz lite på Rapport idag, han kändes som en överlägsen, arrogant och dryg typ, med inställningen att ingen annan ändå förstod nått… var det så i programmet med?

Kommentera

