• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

ETT FÖRINLÄGG.

Håller på att sammanfatta gårdagskvällen, det skall bli ett jättelikt konsertinlägg.

IMG_3683Var på Tyrol igår kväll och såg något skitgrymt. Men jag kommer inte att hinna klart inlägget ikväll, tog 294 bilder under dåliga ljusförhållanden. Det skall beskäras, kastas, göras ljusare och mörkare, väljas youtubeklipp och skrivas en massa. Därför lägger jag ur förbanden från konserten i ett litet förinlägg.

Först Corroded från Sverige.

IMG_3698

Sen Black Spiders från England

IMG_3794

Okej inga kända band, som vanligt i den här bloggen. Men i morgon släpper jag huvudbandet, som är rätt okänt utanför dom smalare kretsarna. Men alla som lyssnat på musik dom senaste 30 åren, kommer att känna igen dom. Ett band flera som kommit upp i 50-årsåldern borde lyssna på.  För i den här bloggen är allt möjligt.

Draperierna för väggen av huvudbandets Marschallstärkare är bortdragen, Soundchecket är nästan klart.

IMG_3826

I morgon släpper jag huvudbandet, det kommer att bli ett jävla röj i den här bloggen🙂

KajsaLisa

7 svar

  1. Väntar med spänning😉

  2. 294 bilder – inte illa! 294 bilder tar jag på sin höjd under tre veckors semester.

  3. Hahaha, jag ser fram emot nästa inlägg, jag som är över 50… Fast det här var en bra aptitretare!

Kommentera

