• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

EN VÄNTBILD

IMG_3543 (kopia)

HAR NOG TAGIT MIG VATTEN ÖVER HUVUDET?

Nej, men min rockfotarskola blev lite längre än jag trodde, släpper den i morgon natt med massvis av bilder. Det är bara att vänta, så här ser det ut medan man väntar på en konsert, det viktiga är att man tagit sig fram till målet, kravallstaketet alltså, medan någon roadie stämmer gitarren kan man själv stämma kameran så det bara är att köra när det brakar loss.

I morgon natt så skall det vara klart.

KajsaLisa

4 svar

  1. Det här ser jag fram emot, det är svårt…

  2. Coolt, något att se fram emot trots att du och jag inte har samma musiksmak.
    Finfin bild:-)

Kommentera

