• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

NEJ JAG SKYLLER INTE IFRÅN MIG.

Jag vill tacka KajsaLisa för att jag fick utrymme att här i hennes blogg reda ut några missförstånd.

27s06-carlphilip-919-psd__mngl_20120127ab5x026nyh_1-indd_7429

Min trovärdighet angående några designade produkter, är ju ifrågasatt. Det kan ju vara lite svårt för vanligt folk att förstå hur man som prins arbetar. Som prins är jag ju alltid upptagen, det är många som samarbetar och då kan ju saker presenteras på helt fel sätt i media, som hovet redan meddelat så var jag mycket delaktig i designprojektet på bilden, som är ett gnistskydd till öppna spisar.

carlphilip_823389c

Förutom att jag är väldigt välutbildad på designområdet (länk) så är jag ju också en framstående racerförare.

I det här projektet var jag bara delaktig innan kurvan i bakgrunden. Du som körde sen, det är faktiskt på tiden att du träder fram precis som den där formgivaren gjorde igår.

bilDu kan väl erkänna i kommentarsfältet under, dom andra förarna skrattar ju åt mig när jag visar mig i depån.

Just det, jag kan berätta att jag själv på eget initiativ designade alla gardinerna, till fönstren i det där plåtslottet.

Tyvärr brann dom upp 😦

Carl Philip.

2 svar

Kommentera

