• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

STACKARS JIMMIE ÅKESSON

Stackars Jimmie har problem. Nu är han rädd för att få över 10% i Riksdagsvalet.

Hellre tomma stolar än idioter anser en ledande Sverigedemokrat.

LÄNK

DSC_0290

Det är väl bara att hålla med honom, efter att dom har haft riksdagsmän som jagat folk med järnrör på stan. Sen en som dök upp vid riksdagshuset på fyllan och bråkade med en vakt för att vakten såg utländsk ut och grymtade som en gris åt honom, så kanske det ligger något i vad han säger.

Dubbelt så många väljare ger ju dubbelt så många idioter i riksdagen.

Sen har dom tydligen blivit rumsrena och vill bara ha lagomrasister i partiet. En blev utslängd för att han var för positiv till Islam. Sen kan man inte vara med om man har höga stövlar, brun skjorta med koppel och spasmer i högerarmen heller.

Det är väl bara så att Jimmie har insett det som många andra av oss gjort för länge sen. Därför har jag beslutat att hjälpa Jimmie i valet så inte så många röstar på Sverigedemokraterna.

Tänker knacka dörr åt SD i valspurten och presentera mig som SD idiot och ifrågasätta om folk verkligen vill ha in mig i riksdagen., envisas dom får jag väl börja joddla eller något annat i dörrhålet.

Jag kommer dessutom att ha torgmöte utanför deras valstuga och grymta som en gris.

Du Jimmie var inte ledsen om du tar på dig folkdräkten och jag spelar apa (eller gris) så skall du se att vi fixar det här.

Men lika duktig som hon här att göra bort sig blir jag nog inte tyvärr.

Jag vet Jimmie, vi förslår henne som finansminister.

Vill också passa på att gratulera moderaterna och  partisekreteraren Kent Persson till deras nya logga, Nu blev dom arbetarparti, dom har blivit det förut också men det kanske dom glömt (LÄNK)

nyamloggan

Så här fungerar det Kent om du inte visste det, vi börjar halv sju, då skall du vara ombytt, det blir att väcka alla, servera frukost, kanske byta en och annan blöja ( ingen fara, jag visar hur man gör ). Tycker det är jättesnällt av dig att ställa upp och bli arbetare, vi saknar sådana på min avdelning för vi är för få.

Du kan ta mitt pass när jag sticker iväg och hjälper Jimmie att slippa riksdagen.

KajsaLisa

 

10 svar

  1. Hoppet är nog ute för mig. Jag menar ditt inlägg borde ju skapa minsta lilla intresse för politik i mig. Men det gör det inte;-)

  2. 40000000000000 kronor. Det ÄR mycket pengar. Och tänk sån tur att jag växlade till mig mina euro till så mycket bättre kurs än den hon verkar råka ut för…

  3. Kan tänka mej att hänga på dej när du hjälper Jimmie;)

  4. Bra. Håll SD så långt borta från maktens korridorer som möjligt!

  5. Att JÅ adresserar ett problem som sorterar under kategorin angenäma problem gör bara att min respekt för honom ökar. Visar på framförsikt. Självklart vill han ha så många % som möjligt i kommande val. Det behöver han inte explicit gå ut i media för att tala om. Och för alla er som gnäller på SD så är det så här det går när ett politiskt homogent etablissemang försöker mobba ut ett nytt politiskt parti som lyfter samhällsfrågor med relevans och bäring hos stora samhällsgrupper. Det kallas demokrati. Och det är därför Kommunister och feministiska initiativ och annat verklighetsfrånvänt dravel aldrig kommer få nåt inflytande i Svensk inrikespolitik. Folk i allmänhet fattar inte vad idioterna pratar om helt enkelt. Det räckte liksom med Gudrun. Vi har blivit vaccinerade. Folk som Fanny och LD, jo jag har sett att du är inne där och gullar emellanåt, kommer aldrig att få nån reell politisk plattform. Och det är jag tacksam för.

Kommentera

