• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

LITE BÖGNOJA OCH PASTASNUSK

DSC_1791

Hurra äntligen reklamavbrott nu skall vi gissa sexuell läggning.

Hur fan tänkte han då ?

Barilla ni vet spagettimärket är i blåsväder. En av delägarna Guido Barilla vägrar att ha homosexuella med i reklamen, dom kan äta ett annat märke anser han, eftersom märket enligt honom riktar sig till präktiga heterosexuella kärnfamiljer. Läste nyheten i Aftonbladet som snott den av QX. Undrar just om kvinnan får förvärvsarbeta, eller om hon måste stå och koka Barillas spagetti framför spisen hela dagarna och föda fler barn.

Om hon inte gör det kanske hela familjen precis som dom stackars bögarna resten av livet måste leva på Kungsörnens snabbmakaroner.

Okej, behöver väl inte säga det, det här är riktigt konservativt och homofobiskt. Det är väl bara att konstatera det, men jag tänkte ta upp det här ur en annan synvinkel.

Eller är det bara jag som har problem med att gissa folks sexuella läggning i reklamsnuttarna?

Jag menar när reklamavbrottet är slut kommer jag inte ens ihåg märket på spagettin, om personen som rör i spagettigrytan är bög eller flata har jag skitsvårt att avgöra.

Dessutom har jag säkert zappat och missat Barillas heterosexuella spagetti om den inte ligger först i reklamavbrottet.

Men det som är ännu värre är att dom äger WASA knäckebröd också. Då hjälper det ju inte ens om man filmar ett heterosexuellt par i reklamfilmen, som gökar bara för barnalstring, med bibeln på sängbordet och inzoomade vigselringar. Har jag käkat knäckebröd i sängen så är det stört omöjligt att sova i den, att jag skulle ha sex där utan en noggrann sanering tror jag knappast.

DSC_1785Den här tjejen var så snabb att röra om i spagettin att jag inte hann ställa in kameran. Är hon flata ? Det här var ju skitsvårt.

Pastadirektören har tydligen gjort en pudel på fejan nu, men det här bevisar egentligen bara en sak.

Folk som lider av bögnoja borde använda hjärnan lite oftare.

KajsaLisa

4 svar

  1. Oooops! Nästan så att man borde sluta äta Barilla, men det finns ju tyvärr inga vettiga alternativ. Å makaroner vägrar jag att äta.
    Jag utgår ifrån att Guido är italienare med katolsk uppfostran och en gullig liten familj. Dessutom med påven intill sig. Visst är det 2013 med katoliker har en viss benägenhet att bedömma ”avvvikande” människor. Suck igen!
    Å du – jag tittar gärna på gay killar – de är för de mesta så otroligt snygga så att jag kan vila ögonen på dom ett tag;-)

    • Testa kungsörnens idealmackaroner, koka enligt förpackning, skölj av i ett durkslag, tillbaka i kastrullen, värm upp med svart och vit peppar samt en stor klick smör. Helt okej faktiskt. Eller kör färsk pasta, lite dyrare men gott. Gaykillar är nog bättre på att veta hur dom skall klä sig för att få uppmärksamhet. Dom tycker ju likadant själva 🙂

  2. Och pudeln handlade ändå om att han ”beklagade att ”känsliga” personer sårats av hans ord”. Det är vad han sagt i Italien, på deras svenska facebooksida uttrycktes det mer politiskt korrekt. Det han sa känns mer som en antiursäkt, han är inte ledsen för det han sa, utan ledsen för att vissa personer är så känsliga…

Kommentera

