• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

EN LITEN TRAILER

IMG_3284 (kopia)

Kom hem rätt sent i natt och hann inte få klart mitt nästa Londoninlägg, det innehåller så mycket värdelöst vetande att jag måste kolla upp en del saker, som jag inte kommer ihåg. Det kommer att ta några timmar att sätta ihop men eftersom det är så intressant så lägger jag in en trailer för det, som lite reklam.

När jag ändå var i London så passade jag på att besöka 60-talet. Bland annat kommer jag att berätta vem Eric Clapton höll i handen innan han träffade Leyla (det kan ni aldrig lista ut ) och om när Leyla höll på att brinna upp. Samt att man inte skall försöka sälja gitarrer till den man snott dom av och mycket annat.

Dom i trailern är också med i inlägget givetvis.

Efter Söndagens fototriss borde jag vara klar.

KajsaLisa

4 svar

  1. Oj, vad du satsar tid på bloggen! Ska bli kul att läsa inlägget. Ibland undrar jag om vi bloggare har ett socialt liv – irl alltså. Jag tvivlar ibland faktiskt;-)

  2. Ohh, en teaser! Värdelöst vetande, det är min specialgren! Som att Hepstars gav ut sina skivor på skivbolaget Olga… Och att Ebba Grön och Dag Vag satte in en förlovningsannons i DN…

Kommentera

