• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

DET SKALL VI FIRA

”Dildo dill dej dildo dill dej dildo dildo dill dej

Äsch, jag nynnar bara på en låt, det har varit orgasmens dag idag och jag har firat det. Nej, jag ljuger inte, kolla själva.

LÄNK

Så här kändes det att fira ungefär.

DSC_0622 (kopia)

Nej jag kommer inte att gå in närmare på hur jag firade, istället så tänker jag citera Woody Allen.

”Det skönaste med onani är att kramas efteråt.”

Sen tycker jag själv att det är fruktansvärt skönt med högtidsdagar när man inte behöver klä upp sig. Den här var liksom tvärt om.

KajsaLisa

6 svar

  1. Det där citatet av Woody Allen. Vem kramas han med egentligen efteråt? Sig själv?

  2. Härligt, hade ingen aning att det var den dagen igår, hade jag vetat det så hade jag gått naken hela dagen 😛

  3. Öhhhhhhhhh, ja så kan man ju också se det… hrrrmmmm. Ska tänka på saken:-))))

Kommentera

