• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

EN NAGELBITARE

Jaha, nu sitter man här mitt i natten igen efter ett kvällspass på jobbet. Finns det något intressant att blogga om ?

Busstrejken får jag väl återkomma till senare, men vänta, två intressanta nyheter.

En tråkig

Pernilla Wahlgren har tappat glädjen till livet. Stackars henne, först tappar hon bort sin kille sen tappar hon glädjen. Han liksom bara gled väg, en hal typ alltså. Men samtidig känns det skönt att kändisarna talar ut i media, så alla som undrar hur Pernilla Wahlgren har det får reda på det. (Länk )

Sen en glad.

Britt Ekland skall bli Hollywoodfru i TV 3. Hon är tydligen mycket mer Hollywoodfru än dom andra fruarna enligt henne själv. Tänk vad hon har uträttat, hon har hunnit med att vara fru åt en massa kändisar, sen hann hon med att vara med i en Bondfilm på 70-talet också. Det blir säkert en spännande höst i TV 3. (LÄNK)

Men som vanligt missar Aftonbladet den största nyheten.av dom alla.

IMG_3229

Min pekfingernagel har nästan vuxit ut nu.

Nej, jag vet att det inte stått om det i bloggen, men jag klämde fingret under Kristihimmelfärdshelgen, det gjorde så ont att jag tappade glädjen totalt. Tyckte nästan att det var lite pinsamt att blogga om det för att få uppmärksamhet, med tanke på hur min klämda pekfingernagel valsat runt i internationell press. Redan på Måndagen efter när jag gick en runda med Lufsen så låg alla Papparazzis i buskarna med sina stuprörsobjektiv och fotade. Men Aftonbladet var höll dom hus ?

Ni som läser Marie Claire och Lifestyle bland annat känner givetvis igen bilden.

IMG_3227

The famous Swedish blogger KajsaLisa Ström has pinchet her forefingernail, here we see her walking whid her dog.

Som ni ser är bilden kraftigt beskuren, eftersom Lufsen tidigare blivit kränkt av en Papparazzi så vill han inte vara med och det respekterar jag.

Vänta, nu måste jag sluta, det var ett himla oväsen mitt i natten. En av CNNs helikoptrar landade just på gräsmattan för att intervjua mig, om Max Factors nya produktplacering på min nagel när den vuxit ut. Skall jag köra svart eller knallrött lack som vanligt eller blir det någon trendig färg ? Världen väntar med spänning.

Medan Aftonbladet inte verkar bry sig ett dugg, pinsamt.

KajsaLisa

10 svar

  1. På Kristihimmelfärdshelgen är ju alla upptagna med att kolla om de ser Jesus flyga till himlen ännu en gång, så då är det inget bra läge att klämma pekfingernageln. Speciellt inte i proportion till vad Jesus råkade ut för

  2. Det verkar som om AB har tappat stinget. Expressen bör väl har sitt kvar med alla getingar! 😉

  3. Fast om du blåser på fingret känns det nog bättre. Det lärde min mamma mig när jag var liten.

  4. ASG igen, som vanligt hos dig! Undrar var BBC höll hus och SKY, men den sistnämnda fokuserar je mera på världshändelser i England;-)

    PS. Har också ett ”skadad” pekfinger. Hos mig dök inte heller Aftonbladet upp vid Danderyds Sjukhus när de hade sytt fast min pekfingertopp på plats igen. Hade liksom tappat den när jag försökte stanna en centrifug… Outch! DS.

  5. Oj så tråkigt med nageln, inget man leker med! För ingen har frågat mig heller om sommaren 67 då jag slog igen pappas vita Opel och hade låst också och mitt pekfinger vart kvar… Och 79 då jag klöv mitt finger mitt itu, slipade mig ned till benet och bägge gångerna tappade jag naglarna och jag är kille jag 🙂 Kanske du tar en intervju på mig då 🙂

Kommentera

