• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

PARTILEDARNA HAR SEX

Aftonbladet har en ny serie, om svenska folkets sexvanor nu har turen kommit till dom politiska partierna

LÄNK

Nu blev jag faktiskt besviken, vaddå folkpartister som har sex 5,3 gånger i månaden, jag hade faktiskt väntat mig lite mer spännande avslöjanden, det här är ju intresseklubben antecknar. Lite intima detaljer vill man ju ha reda på. Men eftersom min blogg är helt unik när det gäller att kombinera sex och politik, så skall jag ge er en inblick i hur partiledarna ligger.

Alltså inte hur dom ligger i opinionsundersökningarna

För det  vill väl ni snuskhummrar inte läsa, eller hur.

051207517226_maxMåste säga att du är jättesnygg, din mörka hy, ditt svarta hår, och dina bruna ögon. Ja jag förstår att du känner igen mig. ja det är jag som är Jimmie Åkesson men vi kan väl glömma det nu, du har så vacker brytning.

Jasså inte det, nä skit i det då. Men vad skall jag göra då, skall det är ju så jävla svårt att få ragg på en blond tjej i folkdräkt.

200px-Jan_Björklund-2Stå upp, nej peka rakt fram sa jag, nej inte åt sidan, det blir bottenbetyg. Ja, jag vet älskling, jag har försökt få den att stå snyggt i sex år. Men det är inte lätt efter decennier med flummigt sossesex.

Shit, nu sjönk den ihop igen 😦

gggggggSex sju åtta … öhh, sex, kan du ta det där igen, jag hänger inte med. Dom vise männen var tre, lärjungarna var tolv, men sex  nä, jag greppar inte det här.

Jasså göra barn, hur då det var så länge sen kom inte dom med storken.

ggggfHäng med nu allihop, nej du kan låta traktorn stå där, det är datumparkering. Ja jag vet att det är svårt att hitta en höskulle här på Stureplan men vårt parti är ju så här, vi sticker upp bakom Hotell Anglais till Humlegården. Ja jag vet, vi fick inte igenom månggifte, men vi kan ju ha lite kul  tillsammans i alla fall. Nej det är ingen fara, vi är så små att det är ingen som ser oss. Framtiden för oss ser ju inte så ljus ut, men hela partiet ryms ju i samma ormgrop, rätt mysigt.

ggJa jag vet, 1, 27 gånger i veckan, visst hade det varit roligt att ha sex oftare, men du vet hur det ser ut ute i Europa. I Grekland och andra länder, dom har sex upp till tio gånger i veckan, sen har dom inget sex alls på flera månader. Totalt kaos. Tack vare Alliansen har vi ordning på sexet i det här landet, men vi kan inte göra hur som helst när världen ser ut som den gör. Okej, jag kan gå med på att ha sex 1,38 gånger i veckan, skall bara snacka med Anders Borg först.

Ja jag lovar att sluta stöna Filippa i sängen också.

stefan-lofven-press1,27 eller 1, 38. Reinfeldt har tappat greppet totalt, han bryr sig inte ett dugg om dom 8,5% som står helt utanför den ordinarie köttmarknaden och måste pilla på sig själva. Främst tänker jag på alla ungdomar som måste vänta med sin debut.

Nej älskling, det var inte så jag menade, jag jagar inte unga tjejer, kan bara inte få den där förbannade Alliansen ur huvudet, var var det vi höll på nu, okej där nere.

200px-Jonas_Sjöstedt_1Kan du släppa lös mig nu, du behöver inte ta mig på orden, nej jag menar inte så, ”upp trälar ut i alla stater som hungern bojor lagt uppå,” det är bara en metafor. Jag tänder inte på bondage, lossa handklovarna ur sänggaveln nu. Var lite feminist, gör det du själv vill istället. ….. Jasså du är feminist och gillar det här, ja men då kör vi väl då.

Men det räcker inte med feminism, vi måste ha rättvisa också. Nästa gång är det min tur att låna latexluvan.

bd6026d203ed9f42_400x400arNej KajsaLisa du har missförstått det här, vi gör det inte med varandra.

12 svar

  1. Men gud, det här var chockerande nyheter för mig. Jag visste inte ens om att de politiska partierna hade sex. Är det här med varandra eller var för sig?

    • Hur tror du dom får ihop ungdomsförbunden 🙂

      • Hmm… Jo, det verkar ju logiskt.
        Dock är ju den metoden riskfylld, eftersom det blir problem när ungdomarna kommer in i trotsåldern och byter parti. Men då kanske de möts igen:

        S + M => SM

        Lite väl kinky kanske..?

      • Vem vet vad som förekommer i riksdagshusets korridorer på nätterna. Det vore rätt kul att se Ylva Johansson i ridstövlar och piska 🙂

      • Jag googlade ett bildsök på ”ylva johansson i ridstövlar och piska”.
        Det enda jag fick var tre träffar på någon Judith Beck Johansson som var ute och red på en äng. Inte såg hon ut som Ylva heller.

      • Men du får ju googla på Ylva Johansson utan stövlar och piska. Använd din fantasi för fan 🙂

  2. Känner du dem? Allihop? 😉

    Underhållande!

  3. NU har jag då fått asgarva igen! Skulle gärna vilja ha 10 procent av din fantasi och ditt sätt att skriva. Det skulle räcka!
    Vilken himla rolig – å inte så lite tänkvärd – blogg du har.
    Undrar ibland om du är journalist med en otrolig insikt i både det ena och det andra;-)

    • Tack för dom fina orden, nej jag är inte journalist. Jag har stött ihop med några på event, dom flesta jobbar på freelancebasis vilket gör att dom facebookar och twittrar konstant för att synas och få jobb. Dom skulle aldrig få tid eller ro att skriva något kul 🙂

  4. Vad som är normalt beror ju lite på sociala faktorer. De som sprutar mer än 7 gånger i veckan lär inte ha fru och små barn.

Kommentera

