• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

GRATTIS ALLA MÄN

Veckans erbjudande från.

158_logo

Köp en ny slips till Pingst, få en likadan på köpet.

1200

(Facksmil Aftonbladet )

Tänk, inte visste jag att Sveriges och USAs regeringar hade fördjupat samarbetet så mycket.

Äsch, det är väl den där Bildt om sytt ihop något som vanligt.

KajsaLisa

6 svar

  1. För att vara riktigt ärlig pryder inte den nyansen min hals 😉 Föresten jag vann en gång en slipps på Grönan där det står: VILLIG 😉 Annars kör jag med röda och svarta typ. Ja vit på begravning då…

  2. Hahaha, riktigt gulligt!

  3. Kan väl säga som så att John Kerry såg till att hela Valhallavägen var avspärrad i rusningstid igår och ingen 73:ans buss så långt ögat nådde.
    Partnerlook är inne har jag hört, då hänger lilleputten gärna på.
    Å Dressman hatar jag. Passformen på deras kläder är ungefär så som Reinfeldts sura min på bilden;-)

Kommentera

