• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

MÅÅÅÅÅÅÅÅL

DSC_0622 (kopia)Nu går jag i mål med utmaningen

#Blogg100

(100)

Jag har alltså bloggat och släppt ett inlägg om dagen 100 dagar i sträck. Missade ett i London, men bloggade ikapp, sen var jag några dagar en i starten så jag gick i mål några dagar efter alla andra. Nej, det har inte varit någon tävling, utan mer att utmana sig själv. Vi har varit några hundra som kört det här och meningen har varit att få lite fart i bloggossfären. Twitter Facebook och andra sociala medier har ju tagit över en del. Men genom Fredrik Wass initiativ med hans Bisonblogg så har vi visat att vi kan och att bloggen som ide inte är död. Tackar honom med en pingback.

Nu brukar jag ju uppdatera nästan varje dag, men när jag kört en månad eller så,  så brukar jag känna mig lite trasig innanför pannbenet och behöva vila ett par dagar. Det var kul att testa om man kunde ta sig förbi det och det gick.

Passar på att dessutom tacka alla läsare som läst och kommenterat under dom här 100 dagarna, det var framför allt ni som fick mig att gå iland med det här.

Nu kommer jag att resa bort över helgen och vara ouppkopplad. Hoppas hinna tillbaka så att jag kan släppa en triss på Söndag. Svarar på eventuella kommentarer då också.

Okej, 24-7 så illa var det väl inte, men om man bloggat 7 dagar i veckan och tänkt på det nästan 24 timmar per dygn så behöver även min hjärna lite vila.

.

Tyckte i alla fall titeln passade som avslutning och det är väl lika stort kaos innanför pannbenet hos mig just nu som i videon 🙂 .

KajsaLisa

16 svar

  1. Duktiga du=)) Ha en härlig ouppkopplad helg=))

  2. Ja du har haft bra fart, jag kan nog ställa mig i kön att ha läst dem nästan alla, så jag säger 99 då för att inte ta i 🙂 Men den läste jag ikapp:) Nu vart jag lite besviken på att jag inte såg till att min kommentar gick iväg inatt då detta lades in! Starkt jobbat! Du hade hög nivå på din läsning, kul, sakligt och intressant om de engelska invånarna 🙂 Vila nu till lörda, så möts vi i Helenas triss 🙂 Rock On!

  3. Jag bara körde på så jag har ju inte räknat men antar att jag ligger några dagar efter dig. Har missat har jag insett fast jag trott att jag gjort alla dagar, 🙂

  4. grattis till dina hundra dagar 🙂 jag bloggar ju mest varje dag men jag skriver ju på ett helt annat sätt än vad du gör 🙂
    Sv: 😀 så är det kanske med sextant 🙂
    kramar

  5. Underbart att vara i mål 🙂

  6. Läste någonstans att gruppen Amaranthe tog sin namn efter låten Amaranth med Nigthwish, men vet inte hur mycket sanning det ligger där i. Kram

  7. GRATTIS! Jag tappade bort mig vid 70-strecket någonstans, men jag har ändå släppt ett inlägg varje dag! Njut av helgen!

  8. Grattis att du klarade det! Men jag kan tala om för dig att jag bloggat sedan februari 2008 och bloggar i stort sett varje dag med ett endaste blogguppehåll på två månader hösten 2012.
    Så du har liiiite kvar där;-)

    PS. Man behöver ju inte skriva så långa blogginlägg som du gör, man kan ju ta snabbisar eller delta i alla fotoutmaningar, då slipper man ju tänka själv om du förstår vad jag menar;-)

    Det gjorde jag ett tag, det var skitroligt, men sedan 1 januari i år utmanar jag mig själv till eget tema varje dag. Tufft, men skitroligt ju! Man ”träffar” så mycket roligt folk därute i bloggosfären utan att behöva vara social;-)

Kommentera

