• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

GRANNSNUSK

En 50årig man  har blivit anmäld för att han har gått naken i sitt eget hus. En kvinna såg honom från gatan i fönstret som delvis var skymd av en häck ( börjar inte det här lukta fönstertittning ) .

Lägger in en video med en text som handlar om det.

#Blogg100

(86)

Hon gick och hämtade sin kille som filmade honom från gatan som bevis på vad hon sett. Sen stämde hon mannen för ofredande på 9000 kronor.

LÄNK AFTONBLADET

Okej, man kan skratta åt det, men igår drabbades jag av något ännu värre. När jag kom hem från jobbet mitt i natten trött och okoncentrerad råkade jag gå in i grannens radhus.

Där låg dom i sin säng och höll på för fullt.

Jag sprang in till mig och hämtade kameran för att få bevis på att dom hade offentligt sex. Sen tillbaka och tog några bilder. Dom låg ju och älskade mitt framför ögonen på mig utan att visa någon hänsyn alls. Jag tror aldrig jag känt mig så kränkt i hela mitt liv. Nu har jag ju bildbevis men jag har inte bestämt mig för om jag skall stämma dom än. Men en sak har jag bestämt mig för och sen får min granne hur sur som helst.

Jag kommer aldrig mer att ha sex med honom i den sängen när hans fru är bortrest.

KajsaLisa

6 svar

  1. Egentligen borde den mannen polisanmäla kvinnan för fönstertittning…

    Det sista fick du till, jag skrattade vid den sista raden. Det kan nog vara sant för vissa, antar jag…

    Kram

  2. Är det säkert att det inte är kungen du bor granne med? Bilder..? Vi vill se bilderna!

  3. Hahahaha! Där satt den! Vi svenskar har blivit SÅ lättkränkta. Det är väl bara att vända på skallen?!

Kommentera

