• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

LONDONRAPPORT 4

DSC_0197 (kopia)

Vaknade i morse, lomhord och bakis. Som jag skrev tidigare sa missade jag Sister Sins spelning forra helgen pa The Underworld i Camden.

Inriktade mig pa Enslaved i Torsdags, lite norsk dodsmetall. Jag har aldrig intresserat mig for norsk dodsmetall, men skall jag nagon gang lyssna pa det sa skall det vara pa en trang klubb for 500 personer, sa att basen kanns anda in i njurarna.

Nu hade exakt 500 personer kopt biljett innan mig, sa det fick bli Islandsk dodsmetall igar istallet.

Skillnaden mellan dom tva musikstilarna ar att den norska ar inspirerad av dom hoga bergen och fjordarna. Medan den islandska kanns mer som det harda livet pa Island. Farvallning i snoslask och blast, medan man dricker sig full pa svarta doden och plotsligt har dubbelt sa manga far att halla reda pa.

Jag hor det pa riffen och glom inte

Betraktarens oron galler.

KajsaLisa

2 svar

  1. Träffade du på samma kille igen …

    • Nej, det gjorde jag inte, hade jag gjort det sa hade jag fotat honom ur en annan vinkel :). Daremot traffade jag en surgubbe i samma kladsel, som sa at mig att jag inte fick fota pa perrongen. Jag har lagrat gamla bilder fran forra resan for att slippa krangla med att ladda upp dom. Jag har ingen Iphone eller laptop med mig och tycker dom har rapporterna blir trakiga utan bilder.
      Forhoppningsvis kommer det en triss nar jag kommer hem i natt med nya bilder. Sen blir det en serie pa den har resan ocksa naturligtvis.

Kommentera

