• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

LONDONRAPPORT 2

DSC_0063

Se pa fan, nu kan jag lagga in bilder ocksa 🙂

#Blogg100

(54)

Jag har nu hittat ett internetkafe som till och med ar snabbare an Centralline.

Berattar ikapp lite. Anlande till Viktoria Station i Tisdageftermiddag. Alskar Londons Tunnelbana, men bara nar jag slipper slapa en tung resvaska i den. Upp pa hotellet far att slanga in den sen ned i Tunnelbana lagom till rusningen. Traffade jattemanga trevliga Londonbor, med ryggsaken alltsa.

Passade pa att ga vilse lite och avslutade kvallen med att avnjuta en lampaj med utstickande benknota pa en pub.

Onsdag : Gratt och smaregningt antligen fick jag chansen att besoka Sigmund Freudmuseet. Asch skojade bara, hittade ett roligare museum pa formiddagen och levde sen akta upperclassliv hela eftermiddagen, for 32£ .

Kvallen krokades bort ihop ned en nya zeelandare pa den lokala puben dar jag drack gron ol.

Idag vantar mer shopping och nagra  styckmord under kvallen.

Later det konstigt ? Lugn allt klarnar nar jag drar igang min nya Londonserie om ungefar en vecka.

Den kommer bade att innehalla bilder och bokstaver med prickar over.

KajsaLisa

6 svar

  1. Victoria station ohhhh, nu svarar jag ingen mer idag 😉 Jag är uti Smålands skogar, Nu vart jag avundsjuk på riktigt 🙂 Ha så trevligt!

  2. Åh vad härligt! För dig alltså. Jag är inte avundsjuk. Jag är INTE avundsjuk. JAG är inte avundsjuk. Äh, fan också.

  3. Tack! Men det är tur att man har BBC kanalerna så man kan följa sitt Eastenders 😉 Just nu rullar: Last Of The Summer Wine, närmaste man kommer till denna fina ö så länge…

    • BBC ar fantastiskt, brukar softa pa hotellrummet med deras samhallsprogram. Men tyvarr har dom Antligen hemma har ocksa, samma koncept men dom har var i alla fall lite roligare, dom kastade mat pa varandra.

Kommentera

