• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

VI HÖRS PÅ ANDRA SIDAN NORDSJÖN

DSC_0465 (kopia)

#Blogg100

(52)

Nu bär det av, förut har jag alltid kopplat av bloggen när jag är utomlands, men den här gången blir det annorlunda. Naturligtvis kommer det att bli en Londonserie till så småningom, men nu har jag ju gått med i #Blogg 100 så jag skall ju släppa ett inlägg om dagen i 100 dagar.

Det innebär att jag måste blogga från London och det kommer att bli en dagsrapport varje dag, om jag hittar en dator. Bilder har jag laddad upp från förra resan så dom inte blir för tråkiga, men jag har USB-kabeln med så kan jag ladda upp färska så gör jag det naturligtvis. Eventuella kommentarer kommer jag att försöka svara på om det går, annars fixar jag det när jag kommer hem.

Om allt fungerar så ses vi på andra sidan Nordsjön.

KajsaLisa

6 svar

  1. Kul 🙂 Kommer att följa ditt trevliga äventyr! Ha en bra luftfärd över sundet 😉

    • Jag hoppas att jag hittar ett bra internetcafe, som jag kan jobba fran, uppkopplingen pa hotellet ar urusel, gar knappt att logga in. Men det blir en serie pa den har resan nar jag kommer hem

  2. Have fun! 🙂

  3. Lite glavis blir man ju (gladvundsjuk, avis fast positivt liksom). Hoppas London är toppen!

Kommentera

