• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

JA MEN BLONDINBELLA SKÄRP DIG, NU ÄR DU JU AVSLÖJAD.

Blondinbella har uttalat sig om tatueringar, nej jag skiter fullständigt i om hennes kille vill tatuera in hennes namn på armen, men det är hennes eget uttalande som fascinerar mig.

Tatueringar har varit på gränsen till white trash rent ut sagt enligt mig

#Blogg100

(49)

Ni som vill bidra till hennes reklamintäkter kan ju gå in och titta själva, jag har redan gjort det så ni får väl lita på mig om ni inte vill det. 🙂

DSC_0645Sen var det tydligen inte klassiskt att tatuera sig heller.

Men Blondinbella så här får du ju absolut inte säga, nu kommer Reinfeldt att bli skitsur, han har ju skapat det nya arbetarpartiet. Du skulle sagt:

”Tatuering har varit på gränsen till dom nya arbetarna rent ut sagt enligt mig” naturligtvis.

White Trash kan du använda när ni Vasastans och Östermalmsmoderater träffas och klankar ner på knegarna i miljonprogramsområdena utanför staden. När ni vill distansera er från dom  som inte läser rätt heminredningstidningar och köper kläder på HM. Uttrycket White Trash är bara till  för  den interna buskagitationen.

Nu måste ju Borg fort som fan fixa ett nytt jobbskatteavdrag och kompensera för att du försagt dig, hur tror du det ser ut i hans perfekta statsbudget.

Bilden som ligger här till vänster är min egen överarmsgaddning som jag betraktar som klassisk.

Lägger in en video med några Göteborgare som jag vet är väldigt gaddade. Dom har just släppt en ny låt om W-T uppväxt.

Yes I´m listen to this workingclass-shit and I´m proud of it. .I…

Länkar till ett tidigare inlägg där jag reder ut det här begreppet WT

Jag ett WT-Miffo.

KajsaLisa.

2 svar

  1. Hahahaha, det är alltså Blondinbella som orsakade det senaste jobbskatteavdraget! Du har aldrig tänkt försörja dig som medium? Spå framtiden i Blondinbellas blogg i ställe för kaffesump, det känns i samklang med tiden!

    Gillar din panter skarpt, den är cool!

Kommentera

