• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

FEL LÅT VANN

Ikväll kommer Linda över till mig, vi skall ha schlagermys.

#Blogg100

(42)

Visst, med onepeicen, dra upp blixtlåset, varsin blå Chimay ost och kex. Sen upp och kura i soffan.

IMG_2863

Jaha vad har det tagit åt oss nu då ?

Det började med att jag råkade se Mustaschsångaren Ralf Gyllenhammar och hans brinnande flygel, tänkte suck vad har han ställt upp på nu då. Men sen hörde jag låten på 106,3 och då i rätt sammanhang började jag tycka den var rätt bra. Så nu kommer vi att förväntansfullt sitta där i soffan och hoppas han vinner finalen.

SÅ FAN HELLER !

IMG_2871

Han skall torska rejält, sen skall jag och Linda ta av oss våra onepeice, på med skinnbrallorna och supa oss dyngfulla till Mustash CDn. Rat Safari. Beklaga oss över att alla som ringer och röstar är omusikaliska schlager-svennebananer som läser heminredningstidningar, köper piketröjor på Dressman och att Christer Björkman är en jävla tönt.

Vilken härlig rockig vi och domkänsla vi skall ha i kväll.

Lägger in en video med Ralf Gyllenhammar och Mustasch, mer antischlager än så här blir det inte.

Synd att inte Swedish Housewifes  med Pernilla Wahlgren gick vidare så man kunde röstat på den, äsch det får bli Sean Banan istället.

Nu börjar det strax, släpper inlägget och kurar ihop mig i soffan.

KajsaLisa

4 svar

  1. ehhee, vi hadde BIB också o jag tyckte yihaui or what ever he-she-it was called 😉

  2. Hade jag fått inmundiga de där dryckerna och tilltugget hade till och med Nackas egen Åke starkt tagit sig igenom starfältet framför skärmen 🙂 Riktigt mysigt! Vem har vunnit då? Jag vet att två munspelande personer gick till final… men jag antar att de inte gick hela vägen till seger…

Kommentera

