• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

EN BRA OCH EN DÅLIG NYHET

IMG_2589 (kopia)

#Blogg100

(38)

Vi tar den dåliga först: Det där satans Bandit Rock Awardsinlägget från Globens Annex  förrförra helgen blev inte klart idag heller. Tagit mig genom alla förband, återstår huvudbandet och lite kändismingel. Men jag har ju bestämt mig för att släppa ett blogginlägg om dagen i 100 dagar, eftersom jag är med i #Blogg100, så detta är ett nödinlägg.

Men jag lovar att det kommer att bli konsertinläggenas konsertinlägg, släpper det i morgon.

Den goda är att EU äntligen tagit tag i bankdirrarnas bonusar.

LÄNK

Det lyckades ju aldrig Anders Borg med, han bara spände sig och tog dom i örat.

Sorry Borg, du är inte bäst i EU längre, du får väl dra bankdirrarna i bägge öronen för att få lite respekt 🙂

Tänk om EU blir först att göra något åt övervinsterna i vården också, det vore ju direkt pinsamt.

KajsaLisa

Kommentera

