• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

MINA AVDRAG OCH DEN JAPANSKA EKONOMIPROFESSORN

Eftersom det där otroligt färgsprakande decibelltyngda Bandit Rock Awardsinlägget inte är klart än, får jag väl spinna vidare på gårdagens tema hushållsnära tjänster.

#Blogg100

(37)

IMG_2677 (kopia)

Denne man är helt oskyldig och har ingenting med det här inlägget att göra, men dyker upp i mitt kommande Bandit Rock Awardsinlägg

Läste i Metro idag att Japan har problem med att tjejerna aldrig gifter sig och skaffar barn, utan bara jagar snygga män enligt en ekonomiprofessor. Därför föreslår han skatt på snygga män för att rädda nationen. Hur ekonomiprofessorn själv ser ut framgår inte av artikeln. Äsch ni kan väl läsa själva  (LÄNK).

Nu kanske man skall ta det här med en nypa salt, ekonomiprofessorer håller ju på att köra hela EU åt helvete, men jag känner faktiskt igen mig i det här, fast jag är ännu värre så det är tur att inte våra ekonomiprofessorer i Sverige kommit på det här.

Jag försöker dra av snygga män !

När jag lyckas så brukar dom försöka dra av mig också och lyckas med det.

En bild på när en snygg man dragit av mig från en av mina sexnoveller.

dsc_2119-1

Tänk om den japanska ekonomiprofessorn visste hur det går till i det här landet. Dels skapar det en win-win situation när bägge drar av, dels handlar det ju inte om en utgift utan en insättning, dels blir det inga barn gjorda eftersom jag trär på den snygge mannen ett gummi med munnen, som jag betalt moms för i och för sig.

Jag tror säkert Reinfeldt och hans hushållsnära tjänster är inblandade på något sätt, eftersom om bägge drar av så är det en förlust för staten. Han har smugit in någon regel bakvägen så det funkar liksom.

Han vill ju öka sysselsättningen och det här är ju en kul sysselsättning.

Äsch vad konstigt det blev, lägger in en låt som handlar om avdrag.

KajsaLisa

4 svar

  1. Lycka till med avdragen…

  2. hahadu är dig lik;)

Kommentera

