• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

AN OFFER YOU CAN´T REFUSE

Jaha, nu sitter jag här trött på morgonen efter ett hårt kvällspass på jobbet igen och skall vara underhållande.

#Blogg100

(17)

Jag har ju lovat mig själv att släppa ett inlägg om dagen i 100 dagar. Det här är mitt sjuttonde, alltså är 17% fixat.

Shit vad jag är bra på huvudräkning.

Okej några nyheter, Findus lasangehärva blir bara rörigare ( själv tycker jag att det blir en ännu större härva när jag försöker laga spagetti). Nu är det internationella förgreningar och tydligen så förekommer det organiserad brottslighet. Det sista förklarar ju en del.

Horsehead

Tänkte på den där äckliga scenen i filmen Gudfadern när filmregissören vaknar upp med ett avhugget hästhuvud i sängen. Jag har alltid funderat över vad maffian gjorde av resten av hästen, nu vet vi det. Men ifall dom är inblandade så kan man ju bättra på marknadsföringen

Tänk att vakna upp med den här frysförpackningen i sängen. Blir kallt om tårna.

images-7

Findus Horselasagna an offer you can´t refuse

Okej, ni har inte sett filmen, då var det här skämtet inte roligt alls. Jag får väl lägga in en slogan alla förstår.

Visst är det trevligt att laga mat men ibland så räcker inte tiden till.

ImageFiles-2010-12-06-image

Findus galopps snabbmaten för er som har bråttom.

Okej, det skämtet var dåligt, dessutom har jag snott det. Hyr filmen på DVD istället.

Och därmed pasta

Med hästbolognese naturligtvis, vilket lär vara det senaste från Findus.

KajsaLisa

8 svar

  1. Det var bra!

  2. I add: happily i never bought those frozen ready food packages, but if … think…yes it’s cold not only on legs, brrrr

    • Vaknade med ett blodigt blomkålshuvud vid fötterna i morse, tydligen har maffian ett vegetariskt alternativ också.( Försökt titta in till dig, men kommer till en sida där jag måste logga in på blogger, din blogg verkar lite hemlig, testa länkningen härifrån )

  3. Visst känns det konstigt att äta något annat än det man trodde sig äta. Kanske bästa att sluta äta. Kött alltså.

Kommentera

